• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
16
اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل:

رئیس‌جمهور در سازمان ملل از آمریکا به عنوان مهمترین حامی تروریسم مطالبه‌گری کند

  • کد خبر : 10091
  • 01 مهر 1397 - 19:10
رئیس‌جمهور در سازمان ملل از آمریکا به عنوان مهمترین حامی تروریسم مطالبه‌گری کند

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل از از رئیس‌جمهور خواست تا در مجمع عمومی سازمان ملل ضمن یادآوری مظلومیت مردم ایران به همگان به عنوان بزرگترین قربانی تروریسم، از آمریکا به عنوان مهمترین حامی تروریسم مطالبه گری کند.

به گزارش پایگاه خبری دانشجویان مستقل، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور طی نامه‌ای به رئیس‌جمهور درباره اجلاس سالانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد و همچنین حادثه تروریستی اهواز نوشت: از شما انتظار می‌رود به‌عنوان نماینده ملت ایران، مظلومیت مردم ما به‌عنوان بزرگترین قربانی تروریسم در جهان را به همگان یادآور شوید و از تریبون مجمع عمومی سازمان ملل دولت‌های جنایتکار آمریکا، انگلیس، اسرائیل و سعودی را به چالش بکشید و اقدامات تروریستی در مجلس، مریوان و اهواز را به‌عنوان جنایت آشکار دولت‌های فوق به ملت‌های جهان یادآوری کنید.

متن این نامه در ادامه آمده است:

« جناب آقای دکتر روحانی

ریاست محترم جمهور

ضمن عرض تسلیت به مناسبت حادثه تروریستی اهواز و بر زمین ریختن خون عزیزانمان  یادآوری دو نکته را لازم می‌دانیم:

جنایتی که صبح روز گذشته شاهد آن بودیم، بار دیگر خوی وحشی‌گری دشمنان ملت ایران را به تصویر کشید و نشان داد علی‌رغم اینکه دشمنان، همواره برای مردم ما اشک تمساح می‌ریزند، برای رسیدن به اهدافشان حتی روی کودک چهارساله نیز اسلحه می‌کشند. خصوصاً در شرایط پیچیده کنونی، تبیین این واقعیت از سوی نخبگان و مسئولان امری ضروری است.

در مواجهه با چنین جنایتی باید عامل آن شناسایی و مجازات شود. این اولین بار نیست که ملت ایران قربانی طراحی‌های پیچیده امنیتی، سیاسی و یا اقتصادی می‌شود. تجربه انباشته‌شده‌ای وجود دارد که ثابت می‌کند طراح اصلی چنین جنایات خون‌باری یا آمریکا و برخی هم‌پیمانان اروپایی‌اش و یا رژیم صهیونیستی و رژیم جنایت‌کار سعودی هستند.

اظهارنظر انتخاباتی رئیس‌جمهور کنونی آمریکا و یا اعترافات رقیبش هیلاری کلینتون در مورد نقش آمریکا در تأسیس داعش، ما را از ارائه اسناد مربوط به ارتباط آمریکا با تروریسم بین‌الملل بی‌نیاز می‌کند و به‌خوبی ثابت می‌کند ارتباط سازمان‌یافته آمریکا با تروریسم بین‌الملل ارتباطی به اوباما و ترامپ ندارد و احزاب مختلف آمریکائی در این زمینه اتفاق‌نظر دارند.

علاوه براین تجاوز نظامی پی‌درپی رژیم صهیونیستی به کشورهای منطقه و  یا جنایت جنگی آشکار سعودی‌ها در یمن با سلاح‌ها و تجهیزات اروپائی نشان می‌دهد استکبار جهانی از یک شبکه پیچیده تروریستی در سطح جهان به‌صورت فعال حمایت می‌کند! و آمریکا، رژیم صهیونیستی، انگلیس و سعودی‌ها هر جا لازم باشد از تروریسم به‌عنوان ابزاری برای پیشبرد اهدافشان بره می‌برند.

از این رو با توجه به در پیش بودن اجلاس سالانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد از شما انتظار می‌رود به‌عنوان نماینده ملت ایران، مظلومیت مردم ما به‌عنوان بزرگ‌ترین قربانی تروریسم در جهان را به همگان یادآور شوید و از تریبون مجمع عمومی سازمان ملل دولت‌های جنایتکار آمریکا، انگلیس، اسرائیل و سعودی را به چالش بکشید و اقدامات تروریستی در مجلس شورای اسلامی، مریوان و اهواز را به‌عنوان جنایت آشکار دولت‌های فوق به ملت‌های جهان یادآوری کنید.

بدون شک تلاش برای تأمین امنیت مردم و نیز مجازات جنایتکاران و محاکمه دولت‌های خون‌ریز در افکار عمومی جهان وظیفه روشن دولت‌ها و ملت‌های آزاده است و صراحت شما در بیان این حقایق به کنترل آمریکا و تأمین منافع ملی خواهد انجامید.»

 

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=10091

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.