• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
13

دیپلماسی خنده دولت باعث جسارت عربستان شد

  • کد خبر : 741
  • 09 مهر 1394 - 14:40
دیپلماسی خنده دولت باعث جسارت عربستان شد

علیرضا احمدی دبیر تشکیلات اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در گفتگو با خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ درباره اظهارات روز گذشته وزیر امور خارجه عربستان گفت: دولت خبیث سعودی گستاخی را به اوج رسانده است و دولتمردان ما باید پاسخ این دهن کجی ها را بدهند. متاسفانه در این فاجعه در این ایام اتفاق افتاد […]

علیرضا احمدی دبیر تشکیلات اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در گفتگو با خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ درباره اظهارات روز گذشته وزیر امور خارجه عربستان گفت: دولت خبیث سعودی گستاخی را به اوج رسانده است و دولتمردان ما باید پاسخ این دهن کجی ها را بدهند. متاسفانه در این فاجعه در این ایام اتفاق افتاد رییس جمهور و مسوولان سیاست خارجی بسیار منعلانه عمل کردند و شاهد عوام فریبی از سوی دولت بودیم.

وی افزود: دستگاه دیپلماسی در دو سال گذشته تمام توان خود را صرف مذاکره کرد و توجهی به سیاستهای منطقه‌ای و کشورهای همسایه نداشت و این بی توجهی امروز خود را در مسئله کشتارحجاج در منا نشان داده است و هر ساعت شاهد گستاخی جدیدی از سوی آل سعود هستیم.

این فعال دانشجویی همچنین گفت: آقای رییس جمهور مداوم دم از تعامل با جهان میزند و آیا این تعامل با جهان که می گویند پس از دوسال نمی تواند یک ویزا برای وزیر خارجه مهیا کند یا چند کشور را که خود در منا قربانی داده اند با ما همراه کند تا بتوانیم یک فشار منطقه‌ای به عربستان وارد کنیم؟

احمدی در پایان افزود: سیاست های خارجی دولت به قدری نادرست بوده است که امروز ما نمی توانیم در بحث فاجعه منا کشورهای دیگر اسلامی را در حد یک موضع گیری کوتاه همراه با خود کنیم و عربستان به خود جرات می دهد تا بزرگترین جسارتها را به ما روا دارد.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=741

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.