• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
1

دیدار اعضای انجمن اسلامی دانشگاه مازندارن با مسئول جدید نهاد رهبری در دانشگاه

  • کد خبر : 1721
  • 24 آذر 1394 - 20:13
دیدار اعضای انجمن اسلامی دانشگاه مازندارن با مسئول جدید نهاد رهبری در دانشگاه

 جمعی از اعضای انجمن اسلامی دانشگاه مازندران، صبح امروز با حضور در دفتر نهاد رهبری در دانشگاه، با حجت الاسلام رحیمیان، مسئول جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دیدار و گفت و گویی صمیمانه کردند. مرتضی فغانی، دبیر انجمن اسلامی در ابتدای جلسه از حجت الاسلام رحیمیان بابت وقتی که در اختیار انجمن اسلامی گذاشتند، […]

 جمعی از اعضای انجمن اسلامی دانشگاه مازندران، صبح امروز با حضور در دفتر نهاد رهبری در دانشگاه، با حجت الاسلام رحیمیان، مسئول جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دیدار و گفت و گویی صمیمانه کردند.

مرتضی فغانی، دبیر انجمن اسلامی در ابتدای جلسه از حجت الاسلام رحیمیان بابت وقتی که در اختیار انجمن اسلامی گذاشتند، تشکر کرد.

وی در این دیدار گفت: انجمن اسلامی همواره در خصوص موضع گیری هایش سعی کرده است تا نگاه منطقی و معقولی را داشته باشد و از موضع گیری های احساسی و عجولانه پرهیز کند.

 دبیر انجمن اسلامی دانشگاه مازندران با بیان اینکه حضور و فعالیت شهدایی امثال شهید یوسف غلامزادها و پورفرج در انجمن اسلامی، از جمله افتخارات این تشکل دانشجویی می باشد، تصریح کرد: ما تلاش می کنیم تا ادامه دهنده راه این شهدا باشیم و آرمان ها و خواسته های آنان را سرلوحه فعالیت هایمان قرار دهیم.

 فغانی در ادامه با اشاره به مستقل بودن این تشکل دانشجویی گفت: تشکل ما بصورت مستقل، براساس منویات مقام معظم رهبری، برای اجرای کارها تصمیم می‎گیرد و نکته مهم دیگر این است که ما هرسال برای خود هدفی رامشخص می کنیم و یکی از بزرگترین اهداف ما مبارزه بافساد است؛ چه در سطح دانشگاه و چه در سطح جامعه.

 وی در پایان با قرائت پیام رهبر معظم انقلاب به انجمن های اسلامی گفت: رهبری در این پیام فرمودند، سلام من را به فرزندان انقلابی‎ام برسانید و از تلاش‎های جهادگونه آن‎ها در ترویج و پاسداری از آرمان‎های امام و انقلاب تشکر کنید.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=1721

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.