• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
15

دولت می‌خواهد با حاشیه‌سازی ناتوانی خود در حوزه اقتصادی را تحت‌الشعاع قرار دهد

  • کد خبر : 1220
  • 27 آبان 1394 - 22:37
دولت می‌خواهد با حاشیه‌سازی ناتوانی خود در حوزه اقتصادی را تحت‌الشعاع قرار دهد

دانیال داودی عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس گفت: دولت‌هایی که در اداره امور کشور ناتوان هستند، معمولا از دامن زدن به حاشیه‌ها برای پنهان کردن ضعف‌های بنیادی خود استفاده می‌کنند. وی افزود: یکی از همین حاشیه سازی‌ها همین بحث‌هایی است که توسط مسئولان ارشد […]

دانیال داودی عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس گفت: دولت‌هایی که در اداره امور کشور ناتوان هستند، معمولا از دامن زدن به حاشیه‌ها برای پنهان کردن ضعف‌های بنیادی خود استفاده می‌کنند.

وی افزود: یکی از همین حاشیه سازی‌ها همین بحث‌هایی است که توسط مسئولان ارشد دولت در مورد مطبوعات و روزنامه‌هایی که نمایشگاه را تحریم کردند، مطرح می‌شود. مگر نه این است که آقای روحانی معتقدند یک عده معدود با سیاست‌های دولت مخالفند!؟ پس پرداختن در تریبون‌های رسمی کشور به این عده معدود چه دلیلی می تواند داشته باشد؟

این فعال دانشجویی ادامه داد: علت چنین کاری توسط رئیس جمهور واضح است. دولت در حل مسائل اقتصادی کشور ناتوان شده و می‌خواهد سر و صدا راه بیندازد و با این حاشیه‌سازی‌ها ناتوانی خود را تحت‌الشعاع قرار دهد.

داودی تصریح کرد: دولتی که به مردم قول داده بود صد روزه مشکلات اقتصادی را حل خواهد کرد، هنوز نتوانسته کاری از پیش ببرد.

عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل تاکید کرد:  دولتمردان می‌گویند ما سال گذشته از رکود گذشتیم! ولی آقای نیلی مشاور اقتصادی دولت می‌گوید تا سال ۹۷ نباید منتظر تغییری جدی در اقتصاد بود و از آن طرف ۴ وزیر به آقای روحانی نامه می‌نویسند که اگر رکود را جدی نگیریم، به زودی با بحران مواجه می‌شویم.

وی افزود: این اظهارات همه در شرایط پسا برجام است، یعنی زمانی که دولت می‌گفت مشکلات اقتصادی را حل خواهد کرد. خب اگر بنا نباشد تعامل با پنج بعلاوه یک، قدرت خرید مردم ما را بالا ببرد، این تعامل چه فایده‌ای دارد؟

داودی در خاتمه اظهار داشت: دولت برای انحراف اذهان عمومی از مطالبات به حقشان، ذهن مخاطب را درگیر دشمن موهوم و خود ساخته خود و به قول آقای رئیس جمهور تندروهای افراطی می‌کند.

 

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=1220

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.