• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3

درخواست از جهانگیری برای پاسخگویی در خصوص سرنوشت تخلف میلیاردی

  • کد خبر : 2864
  • 24 فروردین 1395 - 17:41
درخواست از جهانگیری برای پاسخگویی در خصوص سرنوشت تخلف میلیاردی

متن این نامه به شرح ذیل است: جناب آقای مهندس جهانگیری معاون اول محترم رییس‌جمهور با سلام با وجود دغدغه های فراوان جناب رئیس جمهور در مسئله ی برجام و تمرکز کمتر ایشان در حوزه ی مسائل اقتصادی بر آن شدیم تا ابهام و سوالی را که این روزها ذهن دغدغه مندان انقلاب و کشور […]

متن این نامه به شرح ذیل است:

جناب آقای مهندس جهانگیری
معاون اول محترم رییس‌جمهور

با سلام
با وجود دغدغه های فراوان جناب رئیس جمهور در مسئله ی برجام و تمرکز کمتر ایشان در حوزه ی مسائل اقتصادی بر آن شدیم تا ابهام و سوالی را که این روزها ذهن دغدغه مندان انقلاب و کشور در حوزه ی اقتصاد را با شما که گویا جزو معتمدین کشور در حوزه ی مباحث اقتصادی هستید در میان بگذاریم .

در پی سخنان جناب آقای دکتر توکلی نماینده ی محترم مجلس شورای اسلامی پیرامون مبلغ قابل توجه ۱۰۵۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ تومانی که حدودا معادل ۳ سال یارانه ی پرداختی کشور ،۳۵ برابر اختلاس معروف! و ۱۰ برابر مبلغ پرونده ی بابک زنجانی است ،ابهاماتی برای ما دانشجویان به وجود آمد .

ایشان مدعی هستند بخشی از مبلغ فوق که برای تامین دارو و نیازهای اساسی کشور از صندوق توسعه ی ملی قرض گرفته شده بود در زمان دولت یازدهم در برخی دستگاه های دولتی صرف خرید ساختمان و پرداخت پاداش به کارکنان شده است.

به نظر می رسد اگر سخنان دکتر توکلی یا حتی بخشی از آن صحیح باشد فاجعه ی اقتصادی در دولت یازدهم اتفاق افتاده است و در حالی که دولت محترم انتظار معجزه اقتصادی از برجام دارد و مردم را به بهشت برین پسا برجام حواله می دهد چنین بی انضباطی اقتصادی در دولت شما چه توجیهی دارد ؟

بدتر از این اتفاق عدم شفافیت دولت محترم در خصوص این پرونده و پرونده های این چنینی و سیاسی بازی عده ای در خصوص فساد وتقسیم فساد به خوب و بد و نگاه قبیله ای به مسئله ی مفاسد اقتصادی است ،خواهشمند است پس از حدود سه سال تلاش برای انجام رسالت افشاگری پیرامون اتهامات ثابت نشده ی به دولت های پیشین، درباره ی سرنوشت مبلغ ۱۰۵۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰تومانی پاسخ گو باشید.

و من الله توفیق
اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسر کشور

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=2864

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.