• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
2
بیانیه ی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه ارومیه به مناسبت روز قدس

خاک فلسطین خاک اسلام است و مسئله ی فلسطین مسئله ی جهان اسلام

  • کد خبر : 11863
  • 10 خرداد 1398 - 11:00
خاک فلسطین خاک اسلام است و مسئله ی فلسطین مسئله ی جهان اسلام

‍بسمه تعالی خاک فلسطین خاک اسلام است و مسئله ی فلسطین مسئله ی جهان اسلام.مسئله ای از جنس جدا شدن مادر و فرزند است , بدون شک هیچ مادری راضی به جدا شدن فرزندش نیست . حال که مقاومت این فرزند برای جدا نشدن از خاک اسلام با موفقیت همراه بوده و فلسطین تبدیل به […]

‍بسمه تعالی

خاک فلسطین خاک اسلام است و مسئله ی فلسطین مسئله ی جهان اسلام.مسئله ای از جنس جدا شدن مادر و فرزند است , بدون شک هیچ مادری راضی به جدا شدن فرزندش نیست .

حال که مقاومت این فرزند برای جدا نشدن از خاک اسلام با موفقیت همراه بوده و فلسطین تبدیل به فرزند رشیدی برای اسلام شده است این وظیفه ی جهان اسلام است تا او را در راهی که می رود حمایت کنند.

رژیم صهیونیسمی طی سال های گذشته تلاش های زیادی در جهت تصرف هرچه بیشتر خاک فلسطین و یهودی سازی فلسطین اشغالی که در صدر اهداف پلیدشان بود داشته اند که با هوشیاری مردم فلسطین تمام این تلاش ها به شکست منجر شد .
حمایت های آمریکا در این مسیر همواره همراه رژیم صهیونیسمی بوده و در اقداماتی مانند اعلام قدس به عنوان پایتخت اسرائیل و یا بیان مسئله ی« معامله ی قرن» به حمایت از اسرائیل پرداخته اند.

مسئله ی معامله ی قرن راه حل ترامپ برای اتمام منازعات دو کشور بیشتر شبیه به طنز بود تا راه حل.

اینکه فلسطین بخشی دیگر از خاک خود را به اسرائیل بدهد.
فلسطین نباید ارتش داشته باشد.
حماس سلاح های خود را هنگام توافق تحویل دهد.
و یا اینکه قدس به اسرائیل برسد.

خیال خامی بیش نیست و نه فلسطین و نه جهان اسلام هرگز چنین ننگی را نمی پذیرند.
روزی که یهودیان قصد جدا کردن این خاک را کردند مردم بی دفاع فلسطین بادستانی خالی به جنگ با دشمنی رفتند که با سلاح های پیشرفته به جان این ملت رحم نکردند اما اکنون پس از سال ها مقاومت فلسطین باقدی برافراشته جواب تک تک ضربات دشمن می دهد.و این خبر را رسانه ای میکند «فلسطین با موشک به موشک جواب داد»
روزی ملتی با شرافت با سنگ‌ جنگیدند قدرت گرفتند و با اسلحه به میدان آمدند و حال برای مقابله با دشمنان از موشک رونمایی میکنند .

این بار نیز حمایت میکنیم از کسانی که برای دفاع از پرچم اسلام , تا آخرین نفس خود زیر لگد های رژیم صهیونیست مقاومت میکنند, حمایت میکنیم از کودکان مظلوم فلسطین که سالهاست آرامش را فقط در حد کلمه درک کرده اند این بار برای قوت دادن به اسلام می آییم این بار هم برای خدا می آییم
طبق فرمایش ولی امر مسلمین این غده سرطانی با اتحاد و مقاومت مسلمانان و تمامی ازادی خواهان جهان نابود خواهد شد و رویای معامله قرن و یا ایجاد شبهه جنگ به گور خواهد پیوست.

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه ارومیه ضمن محکومیت این نقشه های جدید توطئه گرانه استکبارجهانی حمایت خود را از تمام مظلومین جهان من جمله مسیله فلسطین و آزادی قدس اعلام میدارد و دانشجویان بیدار و انقلابی نیز همراه جامعه مسلمان با شرکت در راهپیمایی با ارمان های معمار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری تجدید بیعت خواهند کرد.

و من الله توفیق

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=11863

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.