• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
2
امیر حسین ترابی، مسئول گروه جهادی معین کرمانشاه:

حضور دانشجویان در اردوهای جهادی سبب آشنایی آنان با کمبودها و محرومیت ها می شود

  • کد خبر : 11430
  • 04 فروردین 1398 - 12:11
حضور دانشجویان در اردوهای جهادی سبب آشنایی آنان با کمبودها و محرومیت ها می شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دانشجویان مستقل، امیرحسین ترابی مسئول گروه جهادی معین کرمانشاه گفت: گروه جهادی معین کرمانشاه امسال در چند روستای زلزله زده شهرستان سرپل ذهاب، فعالیت خواهد کرد. وی افزود:اردوی گروه جهادی معین کرمانشاه در حوزه های عمرانی، فرهنگی، بهداشت و درمان با حضور ۷۰ جهادگر خواهر و برادر برگزار خواهد شد. […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دانشجویان مستقل، امیرحسین ترابی مسئول گروه جهادی معین کرمانشاه گفت: گروه جهادی معین کرمانشاه امسال در چند روستای زلزله زده شهرستان سرپل ذهاب، فعالیت خواهد کرد.

وی افزود:اردوی گروه جهادی معین کرمانشاه در حوزه های عمرانی، فرهنگی، بهداشت و درمان با حضور ۷۰ جهادگر خواهر و برادر برگزار خواهد شد.

ترابی با اشاره به برنامه ریزی قرارگاه جهادی معین اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل جهت تقویت رویکرد جهادی گفت:گسترش اردوهای جهادی از جمله برنامه های دفاتر سه گانه استان کرمانشاه(رازی کرمانشاه،فنی کرمانشاه و علوم پزشکی کرمانشاه) است خصوصا آنکه این مسئله از جمله تاکیدات رهبر معظم انقلاب به تشکل های انقلابی بوده است.

وی خاطر نشان کرد:حضور دانشجویانی که آیندگان کشور هستند در اردوهای جهادی سبب آشنایی آنان با کمبودها و محرومیت ها و یا بعضا پیشرفت هایی است که بعد از انقلاب در زندگی روستایی محقق شده است می شود و قطعا در نگاه آنان در برنامه ریزی ها و مطالبات از مسئولین موثر واقع می شود.

مسئول گروه جهادی کرمانشاه با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی باید در راه تحقق عدالت اجتماعی قدم های موثرتری بردارد افزود:یکی از مشکلاتی که در بین مسئولین وجود دارد عدم آگاهی از نقاط محروم و محرومین در کشور است.این مسئله سبب آن شده است که بعضا سیاست ها و برنامه ریزی ها هیچ کمکی جهت رفع محرومیت نکند.

ترابی افزود:به حمد الله در اردوی جهادی نوروز ۹۸ علاوه بر دفاتر استان کرمانشاه(رازی،فنی کرمانشاه و علوم پزشکی کرمانشاه)،دفاتر محقق اردبیلی،خوارزمی،شاهد و علوم پزشکی شهید بهشتی حضور و همکاری خواهند داشت.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=11430

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.