• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
23
حمزه مطلبی:

  حامیان دولت هرکسی را نقد می کنند بعد می گویند آزادی نیست

  • کد خبر : 8021
  • 29 آذر 1396 - 12:09
  حامیان دولت هرکسی را نقد می کنند بعد می گویند آزادی نیست

  حمزه مطلبی در گفت و گو با گروه سیاسی نسل برهان درباره اتفاقات افتاده اخیر در دانشگاه ارومیه و آلوده کردن فضای فرهنگی و علمی دانشگاه توسط یک عده افراد هنجارشکن گفت: تمام این هوچی گری ها به بهانه انحراف ذهن دانشجو از اهداف والای خود است. وی افزود: دانشجو اصلی ترین مانع برای […]

 

حمزه مطلبی در گفت و گو با گروه سیاسی نسل برهان درباره اتفاقات افتاده اخیر در دانشگاه ارومیه و آلوده کردن فضای فرهنگی و علمی دانشگاه توسط یک عده افراد هنجارشکن گفت: تمام این هوچی گری ها به بهانه انحراف ذهن دانشجو از اهداف والای خود است.

وی افزود: دانشجو اصلی ترین مانع برای گروهیست که در پی ضربه زدن به نظام هستند برای همین اینان که سابقه درخشان در جوسازی و به حاشیه بردن افراد دارند اینبار با هدف قرار دادن دانشجو سعی حذف وی و تحقق مقاصد خود هستند.

دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه ارومیه خاطر نشان کرد: از حصری حرف میزنند که طبق اسناد و مدارک خود آنرا رقم زدند و هنوزم مایل به ادامه آنند ولی برای تشویش ذهن عموم از رفع آن دم میزنند.

این فعال سیاسی درباره حلقه ارتباط بعضی افراد با شبکه های ضد انقلاب خاطر نشان کرد: اینکه یک کانال ضد انقلاب از برنامه تشکلی خاص حمایت و آنرا تبلیغ کند نشان از روابط تنگاتنگ و مستمر آن دو است.شاهد آن بودیم که اظهارات نائب دبیر این گروه نا اصلاح طلب نیز در این کانال قرار داده شده و به عنوان سخنان شجاعانه نام گرفته است.

مطلبی تصریح کرد: دولتی سرکار است که اصلی ترین وعده انتخاباتی اش دادن آزادی به همه جریانات است با این حال خود برای شنیدن درد دانشجو به دانشگاهی میرود که غالبا حامی او بوده و فقط به تعریف و تمجید از وی می پردازد.

دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان با اشاره به شعار آزادی گفته شده از جانب این دسته افراد گفت: حامیان همین دولت هر که را بخواهند مورد نقد قرار میدهند و هرچه میخواهند می گویند با این حال از فضای بسته و پادگان بودن دانشگاه دم میزنند، از طرفی همچنان خود را منادی آزادی می نامند.
وی در پایان سخنان خود گفت: همانطور که از ظاهر قضیه پیداست عوامل خارجی و ضد انقلاب علاوه بر فتنه گران داخلی در تحرک این جریان بوده و واسطه جهالت این ها سعی در ضربه زدن به نظام و انقلاب هستند.

 

حمزه مطلبی –  دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه ارومیه

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=8021

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.