• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
12

جنبش‌ دانشجویی با آرمان و استقلال‌خواهی شناخته می‌شود

  • کد خبر : 1658
  • 16 آذر 1394 - 6:19
جنبش‌ دانشجویی با آرمان و استقلال‌خواهی شناخته می‌شود

رضا نجابت، دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌و‌گو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص روز دانشجو گفت: جنبش‌های دانشجویی با عدالت، آرمان و استقلال خواهی شناخته می‌شود. وی در ادامه افزود: جنبش دانشجویس مسلمان قبل از انقلاب خود را صرف مبارزه با رژیم پهلوی کرده بود و بعد از انقلاب نیز […]

رضا نجابت، دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌و‌گو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص روز دانشجو گفت: جنبش‌های دانشجویی با عدالت، آرمان و استقلال خواهی شناخته می‌شود.

وی در ادامه افزود: جنبش دانشجویس مسلمان قبل از انقلاب خود را صرف مبارزه با رژیم پهلوی کرده بود و بعد از انقلاب نیز در راه استکبارستیزی و تمدن سازی و نظام سازی مثل ۱۳ آبان ۵۸ که تمام مولفه‌های هویت جنبش دانشجویی را دارا بود فعالیت کرده است.

نجابت در مورد نقش جنبش‌های دانشجویی در زمان حال خاطر نشان کرد: به دلیل اینکه چندین سال قبل از آن استفاده ابزاری شده است و بازیچه احزاب و جناح‌های سیاسی بود که کمی باعث افت آن شد و به دلیل آن است که احزاب سیاسی بر روی این نوع جنبش‌ها چمبره زدند و تسلط پیدا کردند.

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور در ادامه تصریح کرد: در سال‌های اخیر جنبش دانشجویی در حال به دست آوردن ماهیت اصلی خود است و قصد ایفا کردن نقش موثری است. جنبش دانشجویی دارای یک ابزار است و آن گفتمان سازی است که متاسفانه در کشور فقط شخص رهبری برای آن احترام قائل است.

وی افزود: جای تاسف دارد که مسئولان تحمل شنیدن نقد دانشجو را ندارند و این کار جنبش دانشجویی را سخت می‌کند اما امیدواریم این مشکلات حل شود.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=1658

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.