• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
4

تعهدات ما را آژانس راستی آزمایی می‌کند؛ تعهدات آنها را چه کسی راستی آزمایی می‌کند؟

  • کد خبر : 38
  • 08 خرداد 1394 - 7:37
تعهدات ما را آژانس راستی آزمایی می‌کند؛ تعهدات آنها را چه کسی راستی آزمایی می‌کند؟

مهرداد بذرپاش؛ عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی که مهمان روز دوم شورای عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسر کشور بود گفت: تعهدات ما را آژانس راستی آزمایی می کند ولی تعهدات آنها را چه کسی راستی آزمایی می کند؟ به گزارش روابط عمومی «اتحادیه انجمن اسلامی مستقل»؛ بذرپاش با اشاره به […]

مهرداد بذرپاش؛ عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی که مهمان روز دوم شورای عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسر کشور بود گفت: تعهدات ما را آژانس راستی آزمایی می کند ولی تعهدات آنها را چه کسی راستی آزمایی می کند؟

به گزارش روابط عمومی «اتحادیه انجمن اسلامی مستقل»؛ بذرپاش با اشاره به اینکه آژانس تبدیل به محلی برای تولید فشار بر ملتهای مستقل البته با روکش دموکراتیک و تخصصی شده است افزود: آژانس که مرتب از آن بعنوان محل تایید تعهدات خود نام می بریم، محل تجمع سرپوشهای اطلاعاتی و جاسوسی غربی است، سرویس هایی که برای ورود به کشورهای مستقل مانند ایران نیازمند دکوری مناسب مانند یک سازمان بین اللملی می باشند.

بذرپاش در جمع شورای عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسر کشور در ادامه اضافه کرد: قرار است آژانسی اقدامات ما را تایید کند که بعد از این همه همکاری ایران؛ در کارنامه خود حداقل هایی از حسن نیت را هم در گزارش های آن نمی توان یافت و سوال این است که چرا مجموعه ای اقدامات ۵+۱ بویژه آمریکا را تایید می کند. یعنی اگر اندکی از اجرای تعهدات پذیرفته شده اهمال و کوتاهی کنیم فورا آژانس گزارش خود را به شورای حکام آژانس ارائه می دهد ولی اگر طرف مقابل در انجام تعهدات پذیرفته شده توسط ۵+۱ اهمال و کوتاهی کند کدام نهاد و مجموعه می توانند گزارش دهند.

بذرپاش در جمع دانشجویان گفت: اگر ما نخواهیم بندی از محدودیت های پذیرفته شده را اجرا کنیم با همه اعضای آژانس مواجه خواهیم شد و همه ی اعضای آژانس با محوریت خود آژانس می توانند علیه کشورها اقدام مشترک انجام دهند. ولی اگر آمریکا در مقابل ایران تعهدش را انجام نداد فقط به ایران پاسخگوست و به هیچ نهاد یا کشور دیگری پاسخگو نخواهد بود که البته پاسخگویی آمریکا را راجع به خودمان بارها دیده ایم.

 

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=38

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.