• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
15

تاج‌زاده‌های نوین و انجمن اسلامی‌های دولتی!

  • کد خبر : 277
  • 31 تیر 1394 - 11:56
تاج‌زاده‌های نوین و انجمن اسلامی‌های دولتی!

مستقل: دانشگاه سیستان و بلوچستان به‌عنوان یک دانشگاه مادر و بزرگ‌ترین دانشگاه جنوب شرق کشور شناخته می‌شود، این دانشگاه با بیش از ۱۹ هزار دانشجو یکی از پرتلاطم‌ترین دانشگاه‌های کشور در زمینه اتفاقات دانشجویی محسوب می‌شود به طوری‌که یکی از حساس‌ترین دانشگاه‌ها در فتنه ۸۸ محسوب می‌شد. اما مسئله‌ اصلی که در حال حاضر در […]

مستقل: دانشگاه سیستان و بلوچستان به‌عنوان یک دانشگاه مادر و بزرگ‌ترین دانشگاه جنوب شرق کشور شناخته می‌شود، این دانشگاه با بیش از ۱۹ هزار دانشجو یکی از پرتلاطم‌ترین دانشگاه‌های کشور در زمینه اتفاقات دانشجویی محسوب می‌شود به طوری‌که یکی از حساس‌ترین دانشگاه‌ها در فتنه ۸۸ محسوب می‌شد.
اما مسئله‌ اصلی که در حال حاضر در قطب علمی جنوب شرق کشور درحال اتفاق افتادن است، تحریف‌هایی است که در دانشگاه بنام اسلام صورت می‌گیرد که متأسفانه دامنه وسیعی هم دارد، از نام انجمن اسلامی دانشجویان تا نام امام خمینی (ره).
عده‌ای که بعد از فتنه ۸۸ کنج عزلت گزیده بودند درست بعد از روی کار آمدن دولت یازدهم بود که توانستند به بهانه آزادی در دانشگاه و با حمایت عالی‌ترین رکن دولتی در استان میدان داری کنند وآزادانه جولان بدهند. این عده که برای مشروعیت‌بخشی به فعالیت‌های خود در قالب انجمن دانشجویان پیروان خط امام فعال شدند، نه به آرمان‌های انجمن‌های اسلامی پایبندند نه به خط امام خمینی (ره).
انجمن پیروان خط امام دانشگاه سیستان و بلوچستان اقدام به حمایت از دولت تدبیر و امید نموده است و بر خلاف شاخصه آزادگی و حریت دانشجویان، وابستگی خود را به اصلاح‌طلبان تندرو استان علنی ساخته است تا جایی که عالی‌ترین نهاد دولتی در استان خود به مسائل دانشگاهی ورود پیدا می‌کند و از عناصر ساختار‌شکن این تشکل که سابقه اقدامات ساختار‌شکنانه نیز دارند علناً حمایت می‌کند.
این تشکل در حالی به فعالیت خود در دانشگاه ادامه می‌دهد که بارها و بارها به صورت شفاهی و حتی با پخش اعلامیه‌ای از سران فتنه حمایت کرده است و سعی در تطهیر آنان دارد و حتی پا را از این نیز فراتر گذاشته‌اند و به جعل حدیث از مولای متقیان پرداخته‌اند.  با این همه این پرسش در ذهن به‌وجود می‌آید که چرا مسئولان دولتی و دانشگاهی که ادعای قانونمداری می‌کنند با این همه اقدامات خلاف قانون این تشکل با آن برخوردی صورت نمی‌گیرد و برخی مسئولان استانی تاج‌زاده‌وار علاوه بر دخالت و ایجاد شورش و بلوا در دانشگاه از اعضای ساختار‌شکن این تشکل حمایت می‌کنند؟ البته این موضوع عجیبی نیست بالاخره تشکل‌هایی که از سوی دولت برای فعالیت‌های انتخاباتی درون دانشگاه تأسیس می‌شوند باید مورد حمایت حامیان دولتی قرار بگیرند و بعد از انتخابات همچون ظرف یکبار مصرف و دستمال کاغذی مصرف شده دور ریخته شوند همان بلایی که تاج‌زاده‌ها بر سر تحکیم وحدت آوردند.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=277

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.