• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
25
نامه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سمنان به وزیر راه و شهرسازی:

بی برنامگی در مدیریت وزارت راه و شهرسازی مایه شرمساری است

  • کد خبر : 4415
  • 06 آذر 1395 - 15:37
بی برنامگی در مدیریت وزارت راه و شهرسازی مایه شرمساری است

بسم الله الرحمن الرحیم جناب آقای دکتر عباس آخوندی وزیر محترم راه و شهرسازی با سلام بدون شک حضرت عالی از اهمیت بسیار بالای مسئولیتی که بر عهده گرفته اید آگاه بوده و بهتر از ما می دانید که چشم امید هزاران نفر، خصوصا جوانانی که این روز ها به سختی می توانند برای آینده […]

بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای دکتر عباس آخوندی
وزیر محترم راه و شهرسازی

با سلام
بدون شک حضرت عالی از اهمیت بسیار بالای مسئولیتی که بر عهده گرفته اید آگاه بوده و بهتر از ما می دانید که چشم امید هزاران نفر، خصوصا جوانانی که این روز ها به سختی می توانند برای آینده ی زندگی خود برنامه ریزی کنند به تصمیمات و اقدامات وزرات راه و شهرسازی در حوزه ی مسکن است. از سوی دیگر همواره توسعه و بستر سازی در حمل نقل از مهم ترین برنامه دولت ها و از لوازم پیشرفت کشور است.

با وجود برخی سوابق ارزشمند مدیریتی متاسفانه در دولت تدبیر و امید در هیچ یک از بخش های یاد شده کارنامه ی قابل قبولی ندارید. در حوزه ی مسکن با بی توجهی به مطالبه ی هزاران متقاضی مسکن مهر و با عدم پیگیری مناسب تعهدات دولت در این زمینه که از وعده های ریاست محترم جمهوری و همچنین از وعده های جنابعالی در جلسه رای اعتماد نیز بوده است، باعث دلخوری توده های عمدتا کم درآمد از دولت یازدهم شده اید و در نهایت با مزخرف خواندن این طرح موج ناامیدی ها را در دولت تدبیر و امید افزودید.

نداشتن برنامه در حوزه مسکن و ناتوانی وزیر در ساماندهی بازار مسکن و عدم رسیدگی به طرح مسکن مهر، افزایش سوانح ریلی،عدم پاسخگویی مناسب نسبت به سوانح ریلی و جاده ای مخصوصا کشته شدگان حادثه اتوبوس حامل سربازان، عدم توجه به تعطیلی پروژه‌های راه‌سازی، بی توجهی به ناوگان حمل و نقل عمومی کشور، افزایش مکرر قیمت بلیط ها و توجه به پروژه تبلیغاتی خرید هواپیما به جای تقویت مسیر های ریلی و جاده ای کارنامه ی خوبی از حضرت عالی نشان نمی دهد.

مستحضرید که در روز های اخیر به واسطه ی سوء مدیریت صورت گرفته در حادثه ی برخورد دو قطار ، ملت ایران دوباره داغدار شد. با تشکر از اندک فعالیت های صورت گرفته در دوران مسئولیت حضرت عالی معتقدیم که بی برنامگی در مدیریت یکی از مهم ترین وزارت خانه های دولت جمهوری اسلامی ، مایه شرمساری بوده و امیدواریم با تقدیم استعفای خود و پذیرفتن مسئولیت این فاجعه ی دردناک از این فرصت برای سپردن مسئولیت وزارت راه و شهرسازی به افراد توانمند تر استفاده نموده و از ملت ایران عذرخواهی کنید.
والسلام علی من اتبع الهدی
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سمنان

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=4415

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.