• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
15

بیم آن می‌رود مجلس از رأس امور به زیر کشانده شود

  • کد خبر : 340
  • 16 مرداد 1394 - 6:00
بیم آن می‌رود مجلس از رأس امور به زیر کشانده شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مستقل»، انجمن های اسلامی دانشجویان استان اهواز به نمایندگان این استان در مجلس نامه ای نوشتند: بیم آن می رود که به واسطه ی سستی و کم کاری برخی محافظه کاران و خیانت و کارشکنی بعضی دنیاپرستان قدرت طلب، مجلس از رأس امور به زیر کشانده شود، که نتیجه ای جز […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مستقل»، انجمن های اسلامی دانشجویان استان اهواز به نمایندگان این استان در مجلس نامه ای نوشتند: بیم آن می رود که به واسطه ی سستی و کم کاری برخی محافظه کاران و خیانت و کارشکنی بعضی دنیاپرستان قدرت طلب، مجلس از رأس امور به زیر کشانده شود، که نتیجه ای جز انزوای مجلس و نمایندگان در نگاه نافذ ملت نخواهد داشت.

متن این نامه به شرح زیر است:

نمایندگان محترم مردم شریف شهرستان اهواز و حومه در مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم

با معنا ترین جمله ای که درباره مجلس شورای اسلامی میتوان گفت، سخن معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)می باشد:

“مجلس در رأس امور است”

در معادلات سیاسی جهان، مجلس و پارلمان کشورها نقش  موثر و بی بدیلی در تصمیم‌گیری‌های عرصه ی داخلی و بین الملل دارند.

در نظام جمهوری اسلامی مجلسی پویااست که نمایندگان آن در پی گیری مطالبات برحق مردم  از شهامت ، پشتکار و تقوای کافی برخوردار باشند .

بی شک بی اعتنایی به مطالبات مردم از ذهن ها پاک نخواهد شد و در شرایط بحرانی و بزنگاه های تاریخی است که مدافعان واقعی منافع ملی شناخته می شوند.

اتفاقات اخیر در حوزه سیاست خارجه کشور، اعضای انجمن های اسلامی انقلابی دانشجویان شهرستان اهواز را بر آن داشت از نمایندگان محترم مجلس درخواست کنند، صریح و واضح و انقلابی موضع گیری شفاف خود را اعلام و اعمال نمایند.

ضمن تقدیر از تلاش های بی وقفه تیم مذاکره کننده هسته‌ای،لازم به ذکر می باشد، متأسفانه در متن برنامه جامع اقدام مشترک (برجام)، نقاط مبهم و بعضا نافی امنیت ملی و موارد متعددی عدول از خطوط قرمز نظام مشاهده شده است.

با تأکید مقام معظم رهبری، در سخنرانی روز عید سعید فطر مبنی بر بررسی متن برجام، از شما و دیگر نمایندگان محترم تقاضا داریم نسبت به بررسی و اصلاح آن نهایت سعی و تلاش خود را بکار بگیرید.

مطمئن باشید اگر مسئولان و دلسوزان انقلاب اسلامی ایران و کلیدداران امین عرصه ی اجرایی و تصمیم گیری کشور پافشاری لازم و معقول خود را در حفظ و  پاسداری از منافع و امنیت ملی ایران اسلامی اعمال نمایند، نظام استکباری و زورگویان و قلدران عرصه ی خارجی، به پاس شکست های سیاسی خود و متحدانشان در منطقه، ورشکستی و بحران های اقتصادی خود، و احتیاج غیرقابل کتمانشان به توافق با ایران از مواضع ناصحیح خود عقب نشینی خواهند کرد.

متأسفانه اخیرا از سوی برخی مقامات دولتی و رییس محترم مجلس صحبت هایی مبنی بر عدم لزوم تأیید متن برجام توسط مجلس شورای اسلامی به میان آمده است. بیم آن می رود که به واسطه ی سستی و کم کاری برخی محافظه کاران و خیانت و کارشکنی بعضی دنیاپرستان قدرت طلب، مجلس از رأس امور به زیر کشانده شود، که نتیجه ای جز انزوای مجلس و نمایندگان در نگاه نافذ ملت نخواهد داشت.

طبیعتا تلاش و جدیت شما نماینده محترم از چشم مردم شریف، شهید پرور و انقلابی خوزستان پوشیده نخواهد ماند.

والسلام علی من اتبع الهدی.
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی واحداهواز
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اهواز

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=340

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.