• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
14

بیانیه ی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه بیرجند به مناسبت یوم الله ۹ دی

  • کد خبر : 4928
  • 10 دی 1395 - 8:38
بیانیه ی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه بیرجند به مناسبت یوم الله ۹ دی

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه بیرجند به مناسبت یوم الله ۹ دی بیانیه ای صادر کردند که متن کامل آن به شرح زیر است  تاریخ ۳۷ ساله‌ی انقلاب  اسلامی سرشار از رشادت‌ها و دلاوری‌های و پایداری ملت مسلمان ایران در مقابل توطئه‌های داخلی و خارجی است. از تسخیر لانه‌ی جاسوسی آمریکا و ۸ سال دفاع […]

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه بیرجند به مناسبت یوم الله ۹ دی بیانیه ای صادر کردند که متن کامل آن به شرح زیر است

 تاریخ ۳۷ ساله‌ی انقلاب  اسلامی سرشار از رشادت‌ها و دلاوری‌های و پایداری ملت مسلمان ایران در مقابل توطئه‌های داخلی و خارجی است. از تسخیر لانه‌ی جاسوسی آمریکا و ۸ سال دفاع مقدس تا نهم دی‌ماه سال یک هزار و سیصد و هشتادوهشت،  ۹ دی‌ماه آن سال نقطه عطف دیگری  در تاریخ سی‌وهفت‌ساله انقلاب اسلامی ایران بود و برای چندین بار وحدت و انسجام درونی ملت و نظام اسلامی را به رخ جهانیان کشید.

۹ دی درگذر از ۸ ماه فتنه پیچیده، روزی است که به نام نامی ملت و رهبری رقم خورده است، روزی که ملت ایران از گذرگاهی هرچند دشوار بااقتدار کامل و سربلندی بسیار به پشتیبانی از ولی‌فقیه خود عبور کردند و با جسارت کامل به ندای هل من ناصر حسین زمان، پاسخ مثبت دادند، روزی که ملت ایران به فتنه گران فهماندند که بیش‌ازپیش درصحنه حاضرند و در زمان نیاز جان کوچک‌ترین متاعی است که برای عرضه دارند.

۹ دی پایان رویای فتنه گران و روز ذلت و شکست آن‌ها رقم خورد،۹ دی نقطه اعلی ولایت‌پذیری ملت ایران شد تا به همگان بفهماند که ناخالصی به این نظام راه ندارد و انقلاب بیش‌ازپیش به مسیر مطهر خود ادامه خواهد داد.

و چه زیبا رهبر انقلاب فرمودند که: ۹ دی روز تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است.

بر مردم، ما دانشگاهیان و به‌خصوص مسئولین واجب است که یاد و خاطره این روز را هرسال باشکوه‌تر از سال‌های پیش گرامی بدارند. تا به مستکبران و مزدوران داخلی آن‌ها بفهمانیم که نظام اسلامی با پشتوانه‌ی ملت مسلمان خود توانایی خاموش کردن هر توطئه‌ای را دارد.

یکی از مهم‌ترین برکات ۹ دی، این بود که بار دیگر به بد خواهان نظام اسلامی نشان داد که ملت ایران با دیدی کاملاً فراجناحی هرگاه که خطری اصل ولایت‌فقیه و نظام اسلامی را تهدید کند با حضوری چشمگیر هرگونه توطئه را خنثی می‌کنند. بر مسئولین نیز واجب است که همانند مردم فراجناحی عمل کنند و با شجاعت، صادقانه و بدون در نظر گرفتن منافع شخصی و حزبی خود حقیقت را در مسائلی مانند برجام، قراردادهای نفتی، فساد ۸۰۰۰ میلیاردی، حقوق‌های نجومی و … به مردم اعلام کنند.

همان‌طور که در ۹ دی‌ماه ۱۳۸۸ ملت مسلمان ایران با حضور درصحنه به‌صورت عده‌ای قلیل که در مقابل قانون گردن کشی کردند سیلی زد. قطعاً اگر عده‌ای در انتخابات ریاست جمهوری آینده نیز هوس بی‌قانونی کنند چنان ضربه‌ای خواهند خورد به‌مراتب سنگین‌تر از ضربه‌ای که ملت بصیر ایران بر فتنه گران سال ۸۸ زدند.

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه بیرجند، ضمن گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی که نقطه عطفی در مسیرانقلابی مردم ایران بود، تجدید بیعت خود را با مقام معظم رهبری و آمادگی خود را برای حضور درزمینهٔ های علمی، فرهنگی و سیاسی برای دفاع از آرمان‌های نظام و دفع هرگونه فتنه از جانب عوامل خارجی و عناصر داخلی اعلام می‌نماید و آرزوی سربلندی هر چه بیشتر نظام را از خداوند منان مسئلت دارد.

 

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=4928

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.