• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1

بیانیه چهار تشکل دانشجویی دانشگاه کاشان در اعتراض به عدم پاسخگو بودن رئیس دانشگاه

  • کد خبر : 11266
  • 02 اسفند 1397 - 12:10
بیانیه چهار تشکل دانشجویی دانشگاه کاشان در اعتراض به عدم پاسخگو بودن رئیس دانشگاه

بسم الله القاسم الجبارین ام جواد علیه السلام: تحف العقول، ص ۴۵۶ «مَن اَصغی اِلی ناطِقٍ فَقَد عَبَدَهُ فَاِن کانَ النّاطِقُ عَنِ اللّهِ فَقَد عَبَدَاللّهَ وَ اِن کانَ النّاطِقُ یَنطِقُ عَن لِسانِ اِبلیسَ فَقَد عَبَدَ ابلیس».کسی که به سخن گوینده ای گوش فرا دارد با این عمل وی را بندگی کرده است. اگر گوینده سخن […]

بسم الله القاسم الجبارین

ام جواد علیه السلام:

تحف العقول، ص ۴۵۶

«مَن اَصغی اِلی ناطِقٍ فَقَد عَبَدَهُ فَاِن کانَ النّاطِقُ عَنِ اللّهِ فَقَد عَبَدَاللّهَ وَ اِن کانَ النّاطِقُ یَنطِقُ عَن لِسانِ اِبلیسَ فَقَد عَبَدَ ابلیس».کسی که به سخن گوینده ای گوش فرا دارد با این عمل وی را بندگی کرده است. اگر گوینده سخن از خدا می گوید، او خدا را بندگی کرده و اگر از زبان شیطان و افکار شیطانی سخن می گوید، شیطان را بندگی نموده است.

دشمن پررو و وقیح، انتظار دارد که ما اجازه دهیم آنها با دانشمندان و محققان ما درباره یک پیشرفت اساسیِ بومی و علمی گفتگو کنند اما مطلقاً چنین اجازه ای داده نخواهد شد.

(رهبر معظم انقلاب-دانشگاه امام حسین سال ۱۳۹۴)

پس از اذعان صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی به  بازرسی –  به عبارت دقیقتر جاسوسی خارجیها-  از برخی دانشگاهها از جمله دانشگاه کاشان، با ریاست دانشگاه صحبت کردیم و از لابلای صحبتها و پیگیریهای بعدی مشخص شد که  خلاف امر ولی امر و حاکم شرع مسلمین، جاسوسی با مجوز آقای دکتر زراعت انجام شده و با کمال تاسف  با برخی محققان هسته ای  دانشگاه کاشان گفتگو شده است، از این رو برای ما سوالاتی پیش آمد که بر اساس حق شرعیمان  از ریاست دانشگاه که خود را حقوقدان خبره می داند و سابقا طلبه بوده و دکترای الهیات و معارف اسلامی و حقوق دارد پرسیده می شود. زیرا بر اساس سخن مولی الموحدین علی علیه السلام مردم حق سوال از عملکرد مسئول  و مسئول وظیفه پاسخ دارد، از رییس دانشگاه  می خواهیم که سوالاتمان را  بسیار کوتاه و صریح و به دور از کلی گویی و صرفا با بلی یا خیر پاسخ دهد تا در معرض افکار عمومی دانشگاهیان کشور و ملت عزیز ایران بویژه مردم فهیم کاشان قرار گیرد و در این میان، خدای تعالی را ناظر،  قرآن را گواه و  مردم عزیز و صادق و فهیم  را قاضی میگیریم:

جناب آقای دکتر زراعت ریاست دانشگاه کاشان

۱-  آیا امر امام خامنه ای مبنی بر عدم صدور مجوز گفتگو با دانشمندان هسته ای، شرعی و لازم الاجرا نیست؟

۲- به عنوان یک حقوقدان، امر رهبری و ولی فقیه مذکور در اصل ۵ قانون اساسی را  از نظر حقوقی، حجت قانونی در برابر خدای تعالی در  عقبی می دانید؟

۳- در مسائل اجتماعی، امنیتی و سیاسی ، حکم مرجع اعلم و افقه برای سایر مراجع و عموم مردم و مسئولین الزام آور نیست؟

۴- آیا صدور مجوز به جاسوسان خارجی هسته ای برای ورود به دانشگاه و گفتگو با دانشمندان هسته ای نقض دستور صریح و حکم حاکم شرع جامعه مسلمین امام خامنه ای ارواحنا فداه است؟

۵- بر اساس حدیث امام جواد علیه صلوات الله که در فوق ذکر شد، حکم کسانی که بارها بد عهدی شیطان بزرگ آمریکا و اروپاییها و نقض برجام را دیدند و بر خلاف قوانین مصوب مجلس و شورای امنیت کشور و دستورات ۹ گانه امام خامنه ای در مورد اجرای برجام، هنوز مطیع دستور عهد شکنان برجام هستند بندگی شیطان است؟

۶-  آیا شما دستوری از مقامهای مافوق برای بازدید جاسوسان خارجی از دانشگاه کاشان داشته اید؟

۷- آیا پایبندی به اجرای برجام به صورت یکطرفه و بر  خلاف مصوبه مجلس شورای اسلامی و شورای عالی امنیت ملی نشان از وادادگی و ذلت در برابر دشمنان خدا و رسول اکرم صلوات الله علیه است؟

۸- امام خامنه ای فرمودند :  مسئولین عزیز کشور که با شجاعت در این میدان حرکت می کنند، بدانند که تنها راه مقابله با دشمن وقیح، عزم راسخ و عدم انفعال است، آیا اطاعت از دشمن وقیح برای ورود به دانشگاه و مذاکره با دانشمندان هسته ای نشان از ذلت و خفت است؟

۹-  رهبر انقلاب در سخنانی فرمودند: که شما آتش به اختیار عمل کنید این بدین معناست که اگر مسئول بالادستی شما اشتباهی انجام داد شما کار درست را انجام دهید.بر این اساس اگر ریاست سازمان انرژی اتمی و مسئولین در وزارت خارجه و وزارت علوم در برابر بازرسی ها ذلیلانه واداده اند، اطاعت و مجوز رئیس دانشگاه نشان از آتش به اختیاری است؟

۱۰- اگر  خدای نا کرده در آینده برای  محققان هسته ای دانشگاه کاشان که به جاسوسان خارجی معرفی شده اند ، مشکلی پیش آید حمل بر ضامن بودن رییس دانشگاه  و جبران خسارتهای جانی و معنوی و مادی وارده بر او توسط دکتر زراعت است؟

دکتر زراعت تا ۴ اسفند ماه ۱۳۹۷  فرصت دارند پاسخهای صریح خود به ده سوال فوق را بیان نمایند تا در جلسه گرامیداشت سالروز شهدای گمنام دانشگاه کاشان در محضر شهدا قضاوت شود.

 

و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون

 

بسیج دانشجویی دانشگاه کاشان

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه کاشان

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه کاشان

مجمع عدالتخواه دانشگاه کاشان

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=11266

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.