• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
15

بیانیه تشکل‌های دانشجویی شهرستان چابهار

  • کد خبر : 6452
  • 26 خرداد 1396 - 15:12
بیانیه تشکل‌های دانشجویی شهرستان چابهار

به گزارش پایگاه خبری دانشجویان مستقل؛ تعدادی از تشکل های دانشجویی شهرستان چابهار در پی حملات تروریستی اخیر در کشور و شهرستان چابهار بیانیه ای صادر کردند. متن کامل بیانیه به شرح زیر است: بسم رب الشهداء والصدیقین  فاقْتُلُوا الْمُشْرِکینَ حَیْثُ وَجَدْتُمُوهُمْ وَ خُذُوهُمْ وَ احْصُرُوهُمْ وَ اقْعُدُوا لَهُمْ کُلَّ مَرْصَد.(توبه ۵) مشرکان را هر کجا […]

به گزارش پایگاه خبری دانشجویان مستقل؛ تعدادی از تشکل های دانشجویی شهرستان چابهار در پی حملات تروریستی اخیر در کشور و شهرستان چابهار بیانیه ای صادر کردند.

متن کامل بیانیه به شرح زیر است:

بسم رب الشهداء والصدیقین

 فاقْتُلُوا الْمُشْرِکینَ حَیْثُ وَجَدْتُمُوهُمْ وَ خُذُوهُمْ وَ احْصُرُوهُمْ وَ اقْعُدُوا لَهُمْ کُلَّ مَرْصَد.(توبه ۵)
مشرکان را هر کجا یافتید بکشید و آنان را دستگیر کنید و به محاصره در آورید و در هر کمینگاهی به کمین آنان بنشینید.

 هنوز از حادثه تروریستی در مجلس شورای اسلامی و مرقد مطهر امام خمینی ره دیری نگذشته که امروز شاهد درگیری دوباره ماموران امنیتی با تیم تروریستی دیگری در شهر مرزی_بندری چابهار بودیم که دو نفر از این تیم تروریستی کشته و پنج نفر نیز دستگیر شدند و متاسفانه بعد از انجام چند عملیات انهدام تیم های تروریستی یکی از محافظان امنیتی میهن عزیزمان را از دست دادیم و به درجه شهادت نائل آمدند.

 بار دیگر دشمنان حقیقی اسلام یعنی آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی با چراغ سبز عامل بی ثباتی منطقه _آل سعود ملعون_به صورت علنی به نزاع با عمود خیمه مقاومت منطقه ای یعنی جمهوری اسلامی ایران برخواسته و باحمایت مالی تسلیحاتی از تروریست ها سعی در انجام ترقه بازی را دارند تا همچون مگسی در عرصه سیمرغ ابراز وجود کنند.

 این پرده برداشتن دشمن از نفاق و حمله تروریستی ۱۷ خرداد ماه در تهران و درست یک هفته بعد یعنی ۲۴ خرداد در چابهار حامل پیامهای مهمی است از جمله اینکه ساده لوحان داخلی از خواب بیدار شوند و بدانند کشورهای جهانخوار جهان سومی با وجود دادن شعارهای زیبا و خوش آب و رنگ حقوق بشری، هرگز درگرو عمل به این شعارها نیستند و این ها فقط تابلویی عوام فریبانه برای به زیر یوغ بردن سایر کشورهای جهان اند. باید خوشخیالان و مماشات خواهان داخلی به خود آمده و در برابر شیاطین بزرگ و گرگ صفتان لبخند خوشخیالی نزنند.

 آنهایی که دنیای امروز را دنیای گفتمان ها میدانند و در صدد کاهش بودجه نظامی کشور میباشند و قصد تخریب و تضعیف نیروهای امنیتی سپاه را دارند چشمان خود را از خواب غفلت باز کنند تا دم از مذاکره و سازش با قدرت طلبان و فریبکاران در ذهنشان هم خطور نکند. سیاستمدارانی که احمقانه مدعی سازش و مذاکره با دشمنان اسلام حتی داعش بودند باید فهمیده باشند که اگر نبود خونها و مجاهدت های برادران مدافع حرم در خط مقدم های سوریه و عراق، حملات تروریستی اینچنینی به امری روزمره برای ملت ایران تبدیل شده بود و شاهد چنین امنیتی در کشور نبودیم.

 پیام بعدی این بود که با وجود تمامی این عملیات ها همه مردم ایران که این صحنه ها را دیدند و خبرهارا جزء به جزء پیگیری کردند برای حفاظت از جانشان راه حل دیپلماتیکی نخواستند و خبری مبنی بر قراردادن میدان مذاکره برای نبرد با تروریسم ندیدند و همچنین هیچ یک از فرماندهان در این عرصه از بلندگوها اعلام ترس از حفظ جانشان یا اعلام اینکه خشاب های ما خالی است را نداشتند و مقتدرانه جلوی دشمن تا مرز شهادت ایستادند و حتی حاضر به دادن هیچ امتیازی برای تسلیم شدن حریف نشدند.

 آنچه که ما از صمیم قلب میخواهیم اول سلامت فرزندان گمنام مبارزه با تروریسم کشور و دوم برچیده شدن هرچه سریعتر کرم های سرشاخه خوار سعودی است‌.

 آری امروز تمامی ملت ایران، به وضوح ضرورت آیه شریف «وَ أَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّهٍ وَ مِنْ رِباطِ الْخَیْلِ» را درک کرده و دیگر هیچگاه حاضر به محدود شدن آن نیستند، حتما از برکات مهم این حملات پوشالی تروریستی، تقویت شدن گفتمان چالش با ظالمان و متجاوزان در مقابل گفتمان سازش و وادادگی در کشور بود.

 در پایان ما تشکل های اسلامی شهرستان چابهار، ضمن عرض تسلیت ایام ضربت خوردن و شهادت مولی الموحدین حضرت امیرالمومنین علیه السلام و همچنین آرزوی صبر و ابراز همدردی خدمت تمامی ملت عزیزمان و خانواده شهید مظلوم هموطنمان، از مسئولین لشکری و کشوری درخواست داریم تمام اقدامات ملزوم برای امنیت پایدار در این استان و سایر استان های مرزی در اولویت قرار گیرد و عاملان میدانی و البته پشتیبانی این حرکت و سایر حرکات تروریستی بازجویی و به سزای اعمالشان برسند.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

 انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه دریانوردی چابهار
 بسیج دانشجویی دانشگاه دریانوردی چابهار
 بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی چابهار

 

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=6452

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.