• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
24

بیانیه انحمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا در پی شهادت سپهبد سلیمانی

  • کد خبر : 12547
  • 15 دی 1398 - 13:17
بیانیه انحمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا در پی شهادت سپهبد سلیمانی

انحمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا استان همدان در بیانیه‌ای شهادت مالک اشتر سپاه اسلام را تسلیت گفت و اعلام کرد که خون حاج قاسم فتح قدس را در پی خواهد داشت.

بسمه تعالی

شهادت سردار سرافراز، مرد مجاهد و خستگی ناپذیر جبهه‌های جنگ با کفار و تروریست ها، مالک اشتر زمان، سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده دلاور و قهرمان سپاه قدس را به محضر مبارک، ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، همه مستضعفان جهان و بویژه ملت قهرمان ایران اسلامی، تبریک و تسلیت عرض می‌نماییم.

شهادت سیدالشهدای مقاومت، حاج قاسم سلیمانی دو پیام بزرگ در عرصه بین المللی و عرصه داخلی به همراه داشت قطعا افتخار بزرگ حاج قاسم سلیمانی این است که به دست شقی‌ترین و نکبت بار‌ترین دشمنان خبیث ملت ایران و اسلام، یعنی آمریکای جنایتکار به درجه شهادت و آرزوی دیرینه خود رسید.
پیام شهادت ایشان و مهندس ابوالمهدی، در عرصه بین المللی این است که راهبرد‌ها و راهکار‌های آمریکا در منطقه جواب نداده و شکست خورده اند وآن‌ها مجبور شده اند دست به این جنایت بزنند تا شاید بتوانند التیامی موقت بر جراحات وارده از حضور نامشروع در منطقه بگذارند.

ولی این را خوب بدانند امروز اگر حاج قاسم و ابوالمهدی به آرزوی دیرینه خود رسیده اند، اما جبهه مقاومت را به جایی رسانده اند که بتواند نبرد را به وسیله‌ی نیرو‌های تازه نفس ادامه دهد و خون ایشان زمینه ساز تشکیل موج بزرگ مردمی علیه حضور استکبار و رژیم منحوس صهیونیستی در منطقه خواهد شد و بدین ترتیب استکبار جهانی به دست خود، نابودی اش را رقم زد.

شهادت ایشان پیامی هم به داخل کشور داشت، به آنانی که ادامه مسیر ایران اسلامی را در مذاکره با آمریکا می‌دانند، و خوش بین به مذاکره هستند. حادثه امروز بار دیگر اوج دشمنی و عداوت با جمهوری اسلامی ایران را نشان داد، آنانی که در داخل دم از مذاکره می‌زنند، بدانند مذاکره تنها فریبی است از سوی آمریکایی‌ها و همانطور که تاریخ گواهی داده است آمریکا همیشه در حال دشمنی با ملت ایران است و این عمل جنایتکارانه نیز صحه بر این امر گذاشت، و صفحه دیگری به جنایات آمریکا علیه ایران افزود. پس کسانی که با تلاش‌های فراوان به دنبال تصویب لوایح استعماری همچون FATF هستند، ببینند دنیای سلطه چگونه دستش را به خون عزیزان ما رنگین کرد و ایران عزیز اسلامی را داغدار کردند، پس هرچه سریعتر راهبردشان را عوض کنند و با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی، کشور را مدیریت کنند.

در پایان جنبش دانشجویی استان همدان اعلام میدارد که آمریکا باید بداند که با این اقدام موعد پیروزی قطعی و نهایی جبهه مقاومت نزدیکتر خواهد شد، چون حاج قاسم سلیمانی یک شخص نبود بلکه همه ملت ایران و مستضعفین جهان حاج قاسم سلیمانی هستند و به زودی انتقام سختی در انتظارشان خواهد بود و ان شاالله خون حاج قاسم فتح قدس را در پی خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=12547

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.