2
پیرامون شهادت حجت السلام رئیسی و همراهان ایشان

بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه اشرفی اصفهانی

  • کد خبر : 17995
  • 01 خرداد 1403 - 12:41
بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه اشرفی اصفهانی
بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه اشرفی اصفهانی پیرامون شهادت حجت السلام رئیسی و همراهان ایشان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دانشجویان مستقل، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه اشرفی اصفهانی پیرامون شهادت حجت السلام رئیسی و همراهان ایشان، ضمن بیان این که واقعه سهمگین، هیچ خللی در روند پیشبرد کشور ایجاد نمی‌شود با مردم ایران ابراز همدردی کرده وشهادت ایشان را به مردم ایران و رهبر انقلاب تبریک و تسلیت گفتند.

متن کامل بیانیه به شرح زیر است:

بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـنِ الرَّحِیمِ

﴿مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا﴾

صَدَقَ الله العَلیّ العَظِیم

 

شهادت هنر مردان خداست.

قطعاً این شهادت مزد مجاهدت‌های شبانه‌روزی و خدمات ارزشمند ایشان به مستضعفان و مردم شریف ایران است.نگرانی و دعاهای از عمق جان برآمده در ساعت‌های سختی که بر ملت ایران گذشت نشان‌دهنده شناخت و قدرشناسی و قدردانی آحاد ملت شریف از خدمتگزار حقیقی آنها بود. خدمتگزاری که تمامی دقایق فرصت مسئولیت را به توفیق خدمت خالصانه سپری کرد، خادمی که در شب ولادت حضرت علی‌بن‌موسی الرضا علیه السلام که تمام ایران حرم شریف آن حضرت است به ملکوت اعلی پیوست.

حمایت‌های بی‌دریغ و صمیمانه شخص آیت‌الله رئیسی(رحمه الله علیه) از دانشگاه ها و دانشجویان فعال عرصه جامعه  همیشه مایه دلگرمی و قوّت ما دانشجویان نظام اسلامی بوده و خواهد بود و از ذهن و زبان‌ مان نخواهد رفت.

امید است با توجه به اینکه در نظام مقدس جمهوری اسلامی با هدایت مقام معظم رهبری (دام ظلّه العالی) بن‌بست وجود ندارد و در روند اجرایی امور کشور و آنچه به عهده معاونت امور دانشجویی   در خدمت به دانشجویان کشور است وقفه‌ای ایجاد نگردد.

شهادت رئیس‌جمهور مکتبی و سیدالشهداء خدمت انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله رئیسی و همراهان گرانقدر ایشان، جلوه‌ای دیگر از وعده‌ی حق تعالی در پذیرش عمل خالصانه و مومنانه بود

مجدداً شهادت جانسوز و دلخراش ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران، رئیس جمهور مردمی و جهادی، خادم الرضا شهید سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراهشان را به محضر مقدس حضرت امام عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت شریف و شهیدپرور ایشان تسلیت عرض میکنیم.

 

((إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ))

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=17995

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.