2
پیرامون شهادت حجت السلام رئیسی و همراهان ایشان

بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد مشهد

  • کد خبر : 17968
  • 01 خرداد 1403 - 10:05
بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد مشهد
بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد مشهد پیرامون شهادت حجت السلام رئیسی و همراهان ایشان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دانشجویان مستقل، بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد مشهد پیرامون شهادت حجت السلام رئیسی و همراهان ایشان، ضمن اشاره به توجه ویژه رئیس جمهور به نسل جوان و جوانان با مردم ایران ابراز همدردی کرده و شهادت ایشان را به مردم ایران و رهبر انقلاب تبریک و تسلیت گفتند.

متن کامل بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

 

خبر جانگداز سانحه‌ای که منجر به شهادت رئیس‌جمهور محترم، وزیر امور خارجه گرانقدر، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، استاندار دلسوز و همراهان عزیزشان شد، قلب همه ما را به درد آورد. این ضایعه بزرگ را به محضر مقام معظم رهبری، خانواده‌های معزز شهدا و ملت شهیدپرور ایران تسلیت عرض می‌کنیم.

رئیس‌جمهور شهیدمان که همواره می‌گفت “من خدمتگزار همه‌ام، حتی مخالفانم”، با بذل جان در راه خدمت به مردم و دفاع از ارزش‌های والای انسانی، جاودانه شد. ایشان در دوران مسئولیت خود با شجاعت و اخلاص، همواره در مسیر خدمت به ملت و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی گام برمی‌داشت. توجه ویژه ایشان به دانشجویان و نسل جوان کشور از جمله ویژگی‌های بارز او بود. او همواره پای مطالبه‌گری‌های دانشجویان می‌نشست و حمایت از دانشجویان را از اولویت‌های خود می‌دانست، زیرا به باور ایشان، دانشجویان نیروی محرکه جامعه و آینده‌سازان کشور بودند.

این روحیه خدمتگزاری و توجه به دغدغه‌های نسل جوان، الگویی برای همه مسئولان کشور خواهد بود. یاد و خاطره این عزیزان همواره در تاریخ این مرز و بوم باقی خواهد ماند. از دست دادن چنین شخصیت‌های بزرگی، ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر است، اما اطمینان داریم که راه و آرمان‌های ایشان همچنان پررهرو خواهد ماند.

ما در انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، این فاجعه غم‌انگیز را تسلیت گفته و برای خانواده‌های داغدیده و ملت بزرگوار ایران از خداوند متعال صبر و اجر جزیل مسئلت داریم. این عزیزان با جانفشانی در راه خدمت به مردم، نام خود را در صفحات زرین تاریخ کشور به ثبت رساندند و یادشان همواره در دل‌های ما زنده خواهد ماند.

باشد که خون پاک این شهیدان، منشأ تحولات بزرگ و عمیق در مسیر تحقق عدالت و سربلندی ایران عزیزمان گردد. از خداوند متعال مسئلت داریم که به بازماندگان این حادثه جانگداز صبر و شکیبایی عطا فرماید و روح این شهدای گرانقدر را با شهدای کربلا محشور گرداند.

 

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=17968

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.