3
پیرامون شهادت حجت السلام رئیسی و همراهان ایشان

بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران

  • کد خبر : 17963
  • 01 خرداد 1403 - 9:48
بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران
بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران پیرامون شهادت حجت السلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دانشجویان مستقل، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران پیرامون شهادت حجت السلام رئیسی و همراهان ایشان، ضمن بیان این که واقعه سهمگین، هیچ خللی در روند پیشبرد کشور ایجاد نمی‌شود با مردم ایران ابراز همدردی کرده وشهادت ایشان را به مردم ایران و رهبر انقلاب تبریک و تسلیت گفتند.

متن کامل بیانیه به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه»

«در میان مومنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند، صادقانه ایستادند، پس برخی پیمان خویش گزاردند[و بر آن عهد ایستادگی کردند تا به راه خدا شهید شدند]». / آیه ۲۳ سوره احزاب

 

رئیس جمهور و خادم ملت ایران و امام رئوف، انقلابی نستوه، یار رهبر معظم انقلاب و یاور محرومان ایران، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی،  که عمر پر برکت خود را در خدمتگزاری به این مرز و بوم در عرصه‌های مختلف سپری کرد، در معیت دکتر حسین امیرعبداللهیان و آیت‌الله سید محمدعلی آل‌هاشم و سایر همراهانشان که در حال خدمت به کشور بودند در اثر سانحه سقوط بالگرد در شب میلاد حضرت رضا(ع) به شهادت رسیدند.

نام و یاد ایشان همواره  بر تارک ایران اسلامی در درخشش و الگوی وفاداران به آرمان‌های انقلاب اسلامی خواهدبود.

در طول عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی بارها ثابت شده‌است، حوادث این چنینی علیرغم حزن و اندوه فراوانی که به همراه دارند، خللی در جریان متعالی انقلاب و حرکت آن در راستای تحقق آرمان‌های اسلام عزیز، وارد نخواهندکرد.

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران، شهادت این مجاهدان راه حق را به پیشگاه حضرت بقیه‌الله الاعظم ارواحنا له الفداه، مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای مدظله العالی، خانواده‌های گرامی ایشان و ملت شریف ایران تبریک و تسلیت عرض می‌کند. رحمت خدا و درود بی‌پایان ملت بر شهیدان ایران و سلام و تحیت بر مستضعفان جهان در طول تاریخ.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=17963

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.