• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
15
در خصوص اتفاقات اخیر دانشگاه

بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه شریف

  • کد خبر : 16207
  • 13 مهر 1401 - 10:37
بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه شریف
در ۲۴ ساعت گذشته دانشگاه شریف موجی از اتفاقات عجیب و اسف‌بار را تجربه کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دانشجویان مستقل، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه صنعتی شریف طی بیانیه‌ای بدر خصوص اتفاقات اخیر دانشگاه اعلام کردند:

 

بسم الله الرحمن الرحیم
«الَّذِینَ آمَنُوا وَ تَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِکْرِ اللَّهِ أَلا بِذِکْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ» الرعد، آیه ۲۸

 

شریفی که سمبل ادب، شعور و خرد بود صحنه انواع هتاکی‌ها و بی حرمتی‌ها شد. این رفتارهای بی‌شرمانه، خودسرانه و بی حد و مرز عده‌ای که تماما با بهانه‌جویی به دنبال آتش افروزی بودند و هستند، منجلابی ساخت و دانشگاه را گرفتار آن کرد. همچنین، با واکنش‌های نادرست و بدون در نظر گرفتن شرایط دانشگاه و جایگاه آن، دانشگاه بیش از پیش در این منجلاب فرو رفت. ماحصل این ۲۴ ساعت چیزی جز خدشه بر ساحت دانشگاه شریف و دانشجویان عزیزی که در بدو ورود با چنین صحنه‌های غریبی روبرو شدند، نبوده است.

 

خطاب به همه دانشجویان، خانواده‌ها و ملت عزیز ایران عرض می‌کنیم، به رسانه‌های معاند خارج‌نشین و فرصت‌طلب داخلی اعتماد نکنند و محوریت اطلاع از آنچه درون دانشگاه گذشته و می‌گذرد قرار ندهند. هم‌چنان که قبلا یادآور شدیم، پیروزی این جماعت در متشنج کردن و متشنج نمایاندن فضای دانشگاه و کشور است؛ نه درد مردم دارند، نه دانشجویان نخبه کشور.

 

حتی منابع درونی‌تری که از قول خود وقایع را به قطعیت و اطمینان منتشر می‌کنند، اگر دروغی نگویند، کامل و همه جزییات را نمی‌گویند. کم نیستند جماعاتی که از فرصت‌های این چنینی پیش آمده برای موج سواری و جلب توجه استفاده می‌کنند و تشویش اذهان، تهییج و سو استفاده از احساسات را همچون ابزاری برای اهداف رسانه‌ای خود، به شکلی بی‌حد و مرز به کار می‌گیرند.

 

ملت دوستدار و نگران شریف، دانشجویان جدیدالورود و خانواده‌های محترم! اطمینان داشته باشید، جو دانشگاه به آن شکلی نیست که رسانه‌های بی صاحب و مزدور در تلاشند تا در فضای مجازی با اخبار دروغ ناظر به عموم دانشجویان، ملتهب‌تر از واقعیت نمایش دهند. آرامش خود را حفظ کنید. در فضایی به دور از احساسات، و با منطق اخبار را از منابع مختلف دنبال کنید و به آن‌هایی که سودی از آشفته ساختن فضای کشور و دانشگاه نمی‌برند، اعتماد بیشتر کنید.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=16207

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.