• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
1

بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد شهرکرد پیرامون اتفاقات اخیر این دانشگاه

  • کد خبر : 1753
  • 27 آذر 1394 - 20:22
بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد شهرکرد پیرامون اتفاقات اخیر این دانشگاه

متن این بیانیه به شرح ذیل است: ” بسم الله الرحمن الرحیم ” بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه ازاد شهرکرد از عناصری که نامطمئن بودنِ خودشان را اثبات کردند، مطلقاً استفاده نکنید؛ مطلقاً استفاده نکنید. بعضی‌ها هستند که نشان دادند و ثابت کردند که عناصر نامطمئنّی‌اند. برای چه کسی نامطمئنند؟ برای شخص حقیر؟ نه […]

متن این بیانیه به شرح ذیل است:
” بسم الله الرحمن الرحیم ”
بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه ازاد شهرکرد

از عناصری که نامطمئن بودنِ خودشان را اثبات کردند، مطلقاً استفاده نکنید؛ مطلقاً استفاده نکنید. بعضی‌ها هستند که نشان دادند و ثابت کردند که عناصر نامطمئنّی‌اند. برای چه کسی نامطمئنند؟ برای شخص حقیر؟ نه -من که خیلی راحتم در برخورد با این و آن؛ با همه‌جور آدمی میتوانم برخورد کنم؛ ارتباط‌گیری من خوب است؛ میتواند کسی با من هیچ مشکلی نداشته باشد، جز از لحاظ عقیده- بی‌اعتمادی خودشان را برای نظام ثابت کردند، برای کشور ثابت کردند، برای جمهوری اسلامی ثابت کردند؛ هم برای اسلامیّتش، هم برای جمهوریّتش. همین‌هایی که سال ۸۸ آن بازی را راه انداختند، خب اینها با جمهوریّت نظام جمهوری اسلامی مخالفت کردند، بدون هیچ منطقی، بدون هیچ حرف قابل قبول و پسندیده‌ی در مقابل آدمهای باانصاف. اینها نامطمئنند؛ من استفاده‌ی از اینها را مطلقاً توصیه نمیکنم، به‌هیچ‌وجه؛ نه به شماها و نه به هیچ دانشجویی و نه به هیچ دانشگاهی توصیه نمیکنم. اساتید خوب هستند، از اینها استفاده کنید.
” مقام معظم رهبری، ۱۳۹۴/۰۴/۲۰ ”
جناب اقای دکتر قاسمی ریاست محترم دانشگاه ازاد اسلامی شهرکرد !
با توجه به اتفاقات برنامه های اخیر خصوصا برنامه ی ۲۴ اذر و دعوت از فردی که خود حاملِ سنگین جملاتی فتنه انگیز است شاهد بودیم در غفلت مسولین دانشگاه و استان چنان فضا پیش رفت که به راحتی خود او و عده ای که نه درد انقلاب دارند و نه تجانسی با مردم پا برهنه که انقلاب را به پیروزی رساندند و باعث شدند جنگ تمام عیارِ کفر علیه حق به شکست بیانجامد پلاکارد ها و صحبت هایی داشته باشند که در هیچ کجای این نظام قابل قبول نیست!
جناب رئیس؛ آیا از یاد برده اید که حضرت آقا در تاریخ ۶ شهریور ۱۳۸۸، همان سالی که سران فتنه، انقلاب را به ورطه ی سقوط کشانده بودند و عده ای بی بصیرت! را همراه خود کردند، فرمودند؛ ” حالا دیدید آمدند سوءاستفاده کردند. مرگ بر اسرائیل را خط زدند! مرگ بر آمریکا را خط زدند! معنای این کار چیست؟ آنی که وارد عرصه‌ی سیاست میشود، باید مثل یک شطرنج ‌باز ماهر هر حرکتی را که میکند، تا سه تا چهار تا حرکت بعد از او را هم پیش‌بینی کند. شما این حرکت را میکنی، رقیبت در مقابل او آن حرکت دیگر را خواهد کرد؛ باید فکرش باشی که تو چه حرکتی خواهی کرد. ” و حالا چه شده است که مسولین دانشگاه به راحتی این حرکات سخیف و صحبت از رژیم منحوس کودک کش و به رسمیت شناختن آن را بر می تابند اما صحبت علیه سران فتنه را بر نمی تابند!!
جناب رئیس، طبق فرمایشات رهبری باید از افرادی استفاده کرد که عناصر نامطمئنّی‌ نباشند ولی وا اسفا که ما می بینیم از افرادی استفاده شده است به عنوان مسوول که هنوز دست به مهره نشدن در شطرنج، بازی را به افرادی که سود جو و از احزاب فتنه هستند، مات شده اند!
جناب رئیس، مسولین امر انقدر در این امر غفلت کرده اند که نمی بینند شیطان تمامی احزاب و سپاهیانش را جمع کرده تا بار دیگر ستم را به جای خود بنشاند و باطل به جایگاه خویش پایدار سازد!!
جناب رئیس، ما شما را اگاهانه دوست داریم اما انقلاب و اماممان را بیشتر! ما آرمان های انقلاب را تا بدانجا قبول داریم که حاضریم برای آن جان های خود را بدهیم! بدانید این امر چنان برای نیروهای انقلابی و متدّین سنگین امده است که خون های انقلابی آنها در مواجهه با ضدّیت با ارمان های امام راحل و مقام معظم رهبری به جوش امده است.
جناب رئیس، صحبت هایی که مطرح شد نشان داد مسولین تحت امر شما آنچنان خواب در خوابی غبارآلود هستند که عناصر فتنه جو به دانشگاه دعوت می شوند و باطل و حق را باهم در می آمیزند اما بدانید حق بر ما پوشیده نمی باشد چون فرامین معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در مورد استکبار، رژیم جعلی صهیونیستی که ده ها هزاران کودک و مادر را به کام مرگ کشانیده است را از یاد نبرده ایم. اما تشکل انجمن اسلامی مستقل بعد از چندین برنامه و اتفاقات مهم متوجه شده است که مسولین تحت امر شما در غفلتی به سر می برند که دانشگاه را به ورطه ی احیاسازی فتنه و سقوط می کشاند!
جناب رئیس؛
بدانید انجمن اسلامی مستقل با تمام وجود به این انقلاب عشق می ورزد و به همان مقدار که دوستدار انقلابیون، نسبت به حامیان ضد انقلاب نفرت دارد و با همه اینها، این مسئله را بخوبی دریافته ایم که هر کس به نفع دشمنان انقلاب و به خیال واهی و بی اساس، رضایت ِ به اصطلاح مردم و به خیال خام و پوچ، پایگاه به اصطلاح ملّی پیدا کردن، موضعگیری کند، مصداق فرموده گرانقدر امام حسین علیه السلام است که می فرماید:
من طلب رضی الله بسخط الناس کفاه الله امور الناس، و من طلب رضی الناس بسخط الله وکلّه الله إلی الناس
هرکس رضایت و خوشنودی خداوند را طلب نماید، خداوند مهمات و مشکلات او را کفایت خواهد نمود و کسی که رضایت مردم را طالب گردد، گرچه مورد خشم و غضب پروردگار باشد خداوند أمور این شخص را به مردم واگذار می کند” أمالی شیخ صدوق/۱۶۷″
خداوندا از تو مصرانه می خواهیم دست و قدم، زبان و قلم ِ همه کسانی را که در جهت رهانیدن ضد انقلابیون و مرتدین و محاربین و اهالی فتنه از چنگال عدالت، اعمال قدرت و نفوذ کرده اند و همه کسانی که پذیرای این ننگ شده اند ( تا چند روزی به کام ِ وهم و خیال رسند )، برای همیشه از سونوشت این مردم شهید پرور و شاهد قطع فرمایی.

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد شهرکرد

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=1753

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.