2
پیرامون شهادت حجت السلام رئیسی و همراهان ایشان

بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان شهید چمران اهواز

  • کد خبر : 18079
  • 03 خرداد 1403 - 14:35
بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان شهید چمران اهواز
بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان شهید چمران اهواز پیرامون شهادت حجت السلام رئیسی و همراهان ایشان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دانشجویان مستقل، انجمن اسلامی دانشجویان شهید چمران اهواز پیرامون شهادت حجت السلام رئیسی و همراهان ایشان، ضمن بیان این که واقعه سهمگین، هیچ خللی در روند پیشبرد کشور ایجاد نمی‌شود با مردم ایران ابراز همدردی کرده وشهادت ایشان را به مردم ایران و رهبر انقلاب تبریک و تسلیت گفتند.

متن کامل بیانیه به شرح زیر است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

“منَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا”

“در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند، بعضی پیمان خود را به آخر بردند(به شرف شهادت نائل شدند) و بعضی دیگر در انتظارند وهیچ تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند”  ۲۳.احزاب

 

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

شهادت جرعه ای است از جام لطف و عنایت خداوند که لیاقت نوشیدن آن را هرکس نتوان داشت. نوشیدن این جرعه هنر مردان خداست و این جرعه نصیب کسانی می شود که در راه عهدی که با خداوند بسته اند ثابت قدم باشند و به قول سید شهیدان اهل قلم این راه رفتنی است و نه گفتنی. شهید سید ابراهیم رئیسی؛ بر آن عهدی که با خداوند در راه خدمت به ملت ایران بسته بود ثابت قدم ماند. سید بزرگوار در تمام دوران خدمتشان، متواضعانه و مخلصانه در راه تحقق خدمتگزاری به مردم گام بر می داشتند و در این مسیر خستگی نمی شناختند. قطعا راه و روش سید بزرگوارمان در میان اذهان مردم، جاودان خواهد ماند و مردم ایران روش مردمداری مخلصانه ایشان را سرلوحه و ملاک انتخاب های آینده شان خواهند کرد.

این مصیبت، قطعا سنگین و فقدان از دست دادن عزیزانی همچون آقای حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه مجاهد و فعال، که بازوی توانمند ایران در بطن حوادث منطقه بودند بسیار سخت و دشوار است. مردم ایران دوران پر فراز و نشیبی را در طول تاریخ تجربه کردند و از تمام این آزمون های الهی با سربلندی بیرون آمدند. ترور های شخصیت های برجسته کشور همچون شهیدان بهشتی، رجایی و باهنر در سخت ترین دوران دفاع مقدس و فتنه انگیزی های معاندین را مردم ایران با اتحاد و همدلی خود به سلامت عبور کردند. به منظور عبور از این برهه حساس قوای سه گانه و تمام کارگزاران می بایست بر اتحاد و همسبتگی میان مردم افزوده، و با هماهنگی کامل شرایطی را فراهم آورند تا انتخابات به نحوه احسن برگزار بشود.

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز ضمن تبریک به مجاهدان و خدمت گزاران ، ریاست جمهور مجاهد و پرتلاش سید ابراهیم رئیسی، وزارت امور خارجه فعال آقای حسین امیرعبداللهیان، امامت جمعه محبوب تبریز حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل‌هاشم، استاندار انقلابی آذربایجان شرقی آقای مالک رحمتی، اعضای گروه حفاظت و خدمه پرواز و همچنین تسلیت خدمت حضرت ولی عصر(ارواحنا فدا)، مقام معظم رهبری، و ملت شریف ایران، از خداوند منان تسلای خاطر و صبر جزیل برای خانواده محترم درگذشتگان حادثه را مسئلت دارد.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=18079

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.