3
پیرامون شهادت حجت السلام رئیسی و همراهان ایشان

بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آیت الله بروجردی (ره)

  • کد خبر : 18074
  • 03 خرداد 1403 - 16:28
بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آیت الله بروجردی (ره)
بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آیت الله بروجردی (ره) پیرامون شهادت حجت السلام رئیسی و همراهان ایشان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دانشجویان مستقل، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آیت الله بروجردی (ره) پیرامون شهادت حجت السلام رئیسی و همراهان ایشان، ضمن بیان این که واقعه سهمگین، هیچ خللی در روند پیشبرد کشور ایجاد نمی‌شود با مردم ایران ابراز همدردی کرده وشهادت ایشان را به مردم ایران و رهبر انقلاب تبریک و تسلیت گفتند.

متن کامل بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 

وٱلَّذِینَ هَاجَرُواْ فِی سَبِیلِ ٱللَّهِ ثُمَّ قُتِلُوٓاْ أَو مَاتُواْ لَیَرزُقَنَّهُمُ ٱللَّهُ رِزقًا حَسَنا وَإِنَّ ٱللَّهَ لَهُوَ خَیرُ ٱلرَّازِقِینَ. لَیُدخِلَنَّهُم مُّدخَلا یَرضَونَهُۥۚ وَإِنَّ ٱللَّهَ لَعَلِیمٌ حَلِیمٌ

(سوره حج، آیات ۵۸ تا ۵۹)

 

خبر سانحه‌ی هوایی رئیس جمهور مخلص و انقلابی ایران اسلامی و همراهان وی قلوب ملت ایران و همه مستضعفین عالم را اندوهناک و جریحه دار نمود. این عالم ربانی و شهید جمهور که در مسیر اعتلای نظام ایران اسلامی و خدمت به مردم و محرومان از هیچ گونه تلاشی دریغ نورزید، مصداق بارزی از «مهاجر الی الله» و «مجاهد فی سبیل الله» بود و در دفاع از حق و عدل و مبارزه با ظلم و فساد همچون جدّ بزرگوارش رسول خدا صلی الله علیه و آله و امیرالمومنین علی علیه السلام قیام کرد و ابراهیم‌وار با بت های مستکبر جهان و سران فساد و ظلم به ویژه رژیم سفاک و جعلی اسرائیل، جانانه مبارزه کرد و لحظه‌ای از پای ننشست و برای تاریخ انقلاب اسلامی ایران و جبهه مقاومت افتخار آفرید.

شهید رئیسی مظلوم بود، همچون رجایی و باهنر و بهشتی؛ و این مظلومیت فراموش نخواهد شد. آیت الله سید ابراهیم رئیسی، این شهید خدمت و جمهور، نماد مردانی است که با تواضع، خالصانه و مجاهدانه برای رضای خدا در مسیر او گام بر می‌دارند. رئیس جمهور محبوب کشورمان ایران و وزیر امور خارجه وی، نماد پرکاری و فعالیت در بین کارگزاران جمهوری اسلامی بودند و خاطره ایشان به عنوان چهره مردمی و فروتن در اذهان مردم به یادگار خواهد ماند.

قطعا ملت مقاوم و صبور ایران اسلامی بنابر فرمایش امام راحلمان با قدرت و تصمیم اراده به پیش می روند و می دانند که با رفتن یک خدمتگزار در سدّ آهنین ملت خللی حاصل نخواهد شد و دشمنان انقلاب اسلامی بدانند که این ملت با پیروی از امر امام امت، در رسیدن به قله های رفیع عزت و پیشرفت و مبارزه با ظلم و استکبار تا نابودی آنها لحظه ای درنگ نخواهند کرد.

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه حضرت آیت الله العظمی بروجردی(ره) ضمن عرض تحیت به محضر شهدای اسلام به خصوص شهدای انقلاب اسلامی؛ از سیدالشهدای انقلاب، آیت‌الله بهشتی؛ تا شهید خدمت سید ابراهیم رئیسی؛ شهادت خادم‌الرضا و خادم مردم ایران، رئیس جمهورِ متعهد، حضرت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و همراهانش همچون دکتر حسین امیر عبدالهیان وزیر جهادی امور خارجه، حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم امام جمعه انقلابی تبریز، دکتر مالک رحمتی استاندار انقلابی آذربایجان شرقی را به محضر حضرت ولی عصر(عج) و امت مسلمان ایران و امامِ امت حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=18074

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.