2
پیرامون شهادت حجت السلام رئیسی و همراهان ایشان

بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز

  • کد خبر : 18091
  • 03 خرداد 1403 - 15:10
بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز
بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز پیرامون شهادت حجت السلام رئیسی و همراهان ایشان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دانشجویان مستقل، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز پیرامون شهادت حجت السلام رئیسی و همراهان ایشان، ضمن بیان این که واقعه سهمگین، هیچ خللی در روند پیشبرد کشور ایجاد نمی‌شود با مردم ایران ابراز همدردی کرده وشهادت ایشان را به مردم ایران و رهبر انقلاب تبریک و تسلیت گفتند.

متن کامل بیانیه به شرح زیر است:

یَا أَیَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّهُ، ارْجِعِی إِلَى رَبِّکِ رَاضِیَهً مَرْضِیَّهً، فَادْخُلِی فِی عِبَادِی، وَادْخُلِی جَنَّتِی (فجر ۳۰-۲۷)

 

بدون شک بندگان مخلص و خدمتگزار، سرانجامی نیک و عاقبتی خیر دارند؛ آنانی که هدفی بالاتر از اعتلای کشور و مردم نداشته و با عزمی راسخ در مسیر جهاد و خدمت گام برمیدارند و در راه خدمت دریغی از جان ندارند؛ آزادمردانی که تداعی گر «أَشِدّاءُ عَلَى الکُفّارِ و رُحَماءُ بَینَهُم» هستند و به هر میزان در مقابل ظلم و استکبار، با اقتدار و شجاعت ایستادگی می¬کنند، در برابر مردم و ولی‌نعمتشان، فروتن و متواضع‌اند. مردانی از جنس شهدا و با روحیه ای خستگی ناپذیر، که در مسیر خدمت به انقلاب و صلاح مردم، باکی از هزینه دادن ندارند و در مقابل آماج بی انصافی ها قرار می¬گیرند.

رئیس جمهور شهیدمان، سید ابراهیم رئیسی که فرزند تشکیلات بهشتی و مکتب رجایی است، همواره در مسیر رفع موانع و گشایش افق های جدید حرکت می نمود؛ مردی که با تلاش مجدانه و شجاعانه خویش، مدافع حقوق حقیقی بشر و جبهه مقاومت و مردم مظلوم فلسطین شناخته می شود، با عروج شهادت‌گونه‌اش مزد خدمت خالصانه در مسیر الهی را دریافت و همچون رجایی، بهشتی شد. شهادت این مرد میدان خدمت، داغی تازه پس از غم شهادت سردار دلها، بر جان و پیکر میهن است.

اگرچه این حادثه ناگوار به شهادت مقامات بلند پایه نظام جمهوری اسلامی ایران منجر گردید، اما انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و به همت و تلاش رئیسی ها، آل هاشم‌ها، امیرعبدالهیان ها، رحمتی¬ها، موسوی¬ها و صدها مردان دیگر، در این مسیر پر فراز و نشیب، طی طریق خواهد نمود. همچنین شهادت امیرِ عرصه‌ی دیپلماسی و مدافع آزادی و حقوق مظلومان، حسین امیرعبداللهیان نیز غمی مضاعف بر رنج این حادثه است، اما پرچمداران مبارزه با رژیم کودک کش صهیونیستی با عزمی راسخ تر در میدان مقاومت و مبارزه با غده سرطانی، گام خواهند برداشت.

در پایان، شهادت این مردان خدمت را به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا فداه)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، خانواده‌های شهدا و مردم عزیز ایران، تبریک و تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال، صبری جزیل برای بازماندگان شهدا و هم وطنان گرامی مسئلت داریم. همچنین امید است زین پس، دولت و ملت با همبستگی مضاعفی برای ایران، مسیر پیشرفت در ابعاد ملی و بین المللی را در پیش گرفته و با انتخاباتی پرشور، قدردان خدمت خالصانه شهدای اخیر و پاسخ گوی اندک یاوه گویانِ میهن فروش باشند.

 

والسلام علیکم و رحمه الله

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=18091

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.