2
پیرامون شهادت حجت السلام رئیسی و همراهان ایشان

بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه رازی کرمانشاه

  • کد خبر : 18081
  • 03 خرداد 1403 - 14:46
بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه رازی کرمانشاه
بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه رازی کرمانشاه پیرامون شهادت حجت السلام رئیسی و همراهان ایشان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دانشجویان مستقل، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه رازی کرمانشاه پیرامون شهادت حجت السلام رئیسی و همراهان ایشان، ضمن بیان این که واقعه سهمگین، هیچ خللی در روند پیشبرد کشور ایجاد نمی‌شود با مردم ایران ابراز همدردی کرده وشهادت ایشان را به مردم ایران و رهبر انقلاب تبریک و تسلیت گفتند.

متن کامل بیانیه به شرح زیر است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

«هرگز مپندارید کسانى که در راه خدا کشته مى‌شوند مرده‌اند، بلکه آن‌ها زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزى مى‌گیرند.»

 

ایران عزیزمان باز هم داغدار مردانی است که سالیان متمادی خالصانه و صادقانه به این سرزمین خدمت کرده اند. شهادت جانسوزانه خادمین مردم، آیت الله رئیسی، رئیس جمهور، دکتر حسین امیر عبدالهیان وزیر امور خارجه، حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم امام جمعه تبریز، دکتر مالک رحمتی استاندار آذربایجان و سایر همراهان را به ملت عزادار ایران تسلیت میگوییم.

خون شهید خدمت، آیت الله سید ابراهیم رئیسی، خون دیگری است که در ادامه راه بقیه شهدای بزرگ اسلام از جمله شهید رجایی در جهت خدمت به این آب و خاک ریخته شده است. شهادت ایشان یادآور راه امام به تمامی مردم شد تا فراموش نکنیم راه شهدا همیشه ادامه خواهد داشت و با الگو برداری از خدمت جانانه و مخلصانه ایشان به مردم، بتوانیم گامی در جهت نیل به آرمان های انقلاب اسلامی و امام خمینی «ره» برداریم.

بار دیگر این ضایعه بزرگ را به پیشگاه حضرت بقیه‌الله الاعظم ارواحنا له الفداه، مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای مدظله العالی، خانواده‌های گرامی ایشان و ملت شریف ایران تسلیت عرض می‌کنیم. رشادت ها و ایثار و فداکاری ایشان تا ابد در یاد این مردم باقی خواهند ماند. در آخر یادآور می‌شویم راه ایشان را تا آخرین قطره خون ادامه خواهیم داد.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=18081

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.