2
پیرامون شهادت حجت السلام رئیسی و همراهان ایشان

بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه خورازمی

  • کد خبر : 18070
  • 03 خرداد 1403 - 13:37
بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه خورازمی
بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه خورازمی پیرامون شهادت حجت السلام رئیسی و همراهان ایشان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دانشجویان مستقل، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه خورازمی پیرامون شهادت حجت السلام رئیسی و همراهان ایشان، ضمن بیان این که واقعه سهمگین، هیچ خللی در روند پیشبرد کشور ایجاد نمی‌شود با مردم ایران ابراز همدردی کرده وشهادت ایشان را به مردم ایران و رهبر انقلاب تبریک و تسلیت گفتند.

متن کامل بیانیه به شرح زیر است:

بِسمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیم

وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فی سَبیلِ اللهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

هرگز گمان مبرید کسانى که در راه خدا کشته شدند، مرده‌اند، بلکه زنده هستند و نزد پروردگارشان روزى می‌خورند.

آل‌عمران/۱۶۹

 

هنر آن است که [انسان] بی هیاهو های سیاسی و خودنمایی های شیطانی برای خدا به جهاد برخیزد و خود را فدای هدف کند ، نه هوی واین هنر مردان خدا است. امام خمینی(ره)

 

به شهادت رسیدن خادم الرضا آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور خدوم، محترم و مغتنم ایران و همچنین حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه و جمعی از همراهان شان در سالروز ولادت امام هشتم، امام رضا(ع) در سانحه هوایی قلوب مردم ایران و آزادی خواهان دنیا را مالامال از غم گرداند.

واقعه ۳۱ اردیبهشت و شهادت رئیس جمهور و همراهان توانست مجددا روی دیگر سکه برخی افراد که صرفا مدعی انسانیت و روشنفکری بودند و برای کوچک‌ترین اتفاق در قبله آمال و آرزوهایشان اروپا و اِمریکا ناراحتی خود را اعلام میکردند را به عرصه ظهور برساند؛ اعلام عزای عمومی در ۸ کشور ترکیه، سوریه، لبنان، تاجیکستان، عراق، کوبا، پاکستان و هند نشان از این موضوع دارد.

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه خوارزمی شهادت ایت الله سید ابراهیم رئیسی هشتمین رئیس جمهور ایران به همراه حسین امیر عبدالهیان وزیر خستگی ناپذیر امور خارجه، سید محمد علی ال هاشم امام جمعه جهادی تبریز و همچنین مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی که جوانترین استاندار ایران و از دانش آموختگان دانشگاه خوارزمی بود را خدمت حضرت ولی عصر( عجل الله تعالی فرجه الشریف)، رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران علی الخصوص دانشگاهیان دانشگاه خوارزمی تبریک و تسلیت عرض می‌نماید. ضایعه شهادت این بزرگواران دردناک است اما بی شک به حول و قوه الهی همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: اختلالی در امور کشور بوجود نخواهد آمد.

انقلاب اسلامی ایران شهادت رجایی ها، باهنر ها و بهشتی ها را دیده است و انشالله همچنان پابرجا و استوار در مسیر رسیدن به قله به پیش خواهد رفت. قطعا مردم ایران با تشییع باشکوه این شهدای گرانقدر بار دیگر انسجام ملی خود را به رخ جهانیان خواهند کشید و با عزمی راسخ انتخاباتی پرشور را در صحنه تاریخ رقم خواهند زد.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=18070

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.