2
پیرامون شهادت حجت السلام رئیسی و همراهان ایشان

بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد

  • کد خبر : 17983
  • 01 خرداد 1403 - 11:07
بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد
بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد پیرامون شهادت حجت السلام رئیسی و همراهان ایشان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دانشجویان مستقل، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد پیرامون شهادت حجت السلام رئیسی و همراهان ایشان، ضمن بیان این که واقعه سهمگین، هیچ خللی در روند پیشبرد کشور ایجاد نمی‌شود با مردم ایران ابراز همدردی کرده وشهادت ایشان را به مردم ایران و رهبر انقلاب تبریک و تسلیت گفتند.

متن کامل بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

“منَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا”

 

“در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.” ۲۳/احزاب

 

‌‏ملتی که برای اقامۀ عدل اسلامی و اجرای احکام قرآن مجید و کوتاه کردن دست‌‎ ‌‏جنایتکاران ابرقدرت و زیستن با استقلال و آزادی قیام نموده است، خود را برای‌‎ ‌‏شهادت و شهید دادن آماده نموده است و به خود باکی راه نمی دهد. ایران سرافراز است که مردانی را به جامعه تقدیم می کند که خود را وقف خدمت به اسلام‌‎ ‌‏و مسلمین کرده بودند و در حین خدمت به مردم عزیز ایران به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

 

تسلیت به مردم ایران شهادت ریاست محترم جمهور ، پاداش سال‌ها تلاش و خدمت مخلصانه و مجاهدانه ایشان برای ایرانی باعزت و بااقتدار بود ، برای خدمت به مردم محروم بود و در حین همین خدمت و انجام وظیفه بود که به درجه اعلاء رسیدند. همواره خدمت مخلصانه به مردم عزیز ایران و کشور اسلامیمان انسان را به درجه اعلاء می رساند. نمونه‌های بارز آن هم شهید سلیمانی، شهید رجایی، شهید دکتر بهشتی، شهید باهنر و امثالهم …

امید هست که همه مسؤلین و همچنین ما دانشجویان هم با خدمت خالصانه به ملت و کشور عزیزمان به درجه اعلا برسیم انشاالله…

 

اما بعد از این حادثه ناگوار، راه را امامین انقلاب به ما نشان دادن مقام معظم رهبری (مدظله ) فرمودند: ملت ایران نگران و دلواپس نباشند، هیچ اختلالی در کار کشور به وجود نمی‌آید و حضرت امام (ره) فرمودند:

و لو اینکه رئیس جمهور شهید بشود و هر مقامی شهید بشود ملت ما هیچ خم به ابرو نمی آورند و کسان دیگر را به جای آنها انتخاب می کنند و کشور و این نظام بزرگ جمهوری اسلامی از حرکت نمی ایستد و به با صلابت و قدرت مردم به سمت اهداف و آرمان هایش حرکت میکند.

بار دیگر این ضایعۀ عظیم را به حضور بقیه الله ـ ارواحناله الفداء ـ و ملت عزیز ایران تبریک و تسلیت عرض می کنیم. ما با بازماندگان‌‎ ‌‏شریف و عزیز این شهدا در غم و سوگ شریک و رحمت واسعۀ خداوند رحمان را برای‌‎ ‌‏این عزیزان و صبر و شکیبایی را برای بازماندگان محترم آنان از درگاه خداوند متعال‌‎ ‌‏خواستارم.

جهت شادی روح طیبه شهدای به خصوص شهدای حادثه روز گذشته صلواتی ختم کنید

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=17983

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.