• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
11
در محکومیت اغتشاشات اخیر

بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه رازی

  • کد خبر : 16089
  • 02 مهر 1401 - 9:46
بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه رازی
 همانطور که پیشینیان شما نیز در عجز و ناتوانی از قدرت ایران و ملت عزتمنداش عمر بی‌ارزش خود را گذراندند و خوراک مار و ملخ شدند، شما نیز خواهید شد و نه تنها هرگز تحقق رویای شوم خود را نخواهید دید که قطعا هزینه اقدامات خود را خواهید پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دانشجویان مستقل، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه رازی طی بیانیه‌ای در خصوص در محکومیت اغتشاشات اخیر اعلام کردند:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

خبر درگذشت خانم مهسا (ژینا) امینی برای تمام ایرانیان علی‌الخصوص جوانان این مرز و بوم بسیار غم‌انگیز و جانکاه بود. انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه رازی با نهایت تالم و تاسف، همدردی و تسلیت خود را خدمت خانواده محترم آن مرحومه و همچنین مردم شریف خطّه کُردنشین ایران بزرگ اعلام می‌دارد و از تمام مسئولین امر در نهادهای مختلف مطالبه تسریع در انتشار نتایج تحقیقات علت فوت خانم امینی بصورت کامل و دقیق جهت تنویر افکار عمومی را دارد.

 

علی‌رغم اینکه رسانه‌های سرویس‌های جاسوسی این اغتشاشات را در ظاهر اعتراض مسالمت‌آمیز جلوه می‌دهند، ولی در اصل فریب‌خوردگان همراه با داعشی‌های فارسی‌زبان با سوء استفاده از خون خانم امینی، بدنبال اجرای پروژه سوریه‌سازی از کشور عزیزمان هستند و هدفی غایی جز تجزیه ایران ندارند و از هیچ نوع جنایتی فروگذار نخواهند کرد.

 

در این میان، اقدامات نسنجیده و روندهای ناصحیح آب در آسیب دشمن ریختن و مخرج مشترک واقعی شدن با این بی‌غیرتان است. برخورد قهری در مواجهه با مشکلات اجتماعی، آخرین حلقه زنجیره پیاده‌سازی اصول فرهنگی و اجتماعی است و هرگز نمی‌تواند ضعف انواع نهادهای عریض و طویل فرهنگی که حلقات اولیه زنجیره فوق هستند را جبران کند و حتی در بسیاری از موارد، مشکل‌زا است و عوارض جانبی دارد. قطعا تجدید نظر در برخی از قوانین و روش‌هایی که به مرور زمان ناکارآمد شده‌اند، با توجه به منطق و شرع مقدس، نه تنها سبب آسیب به نظام اسلامی نمی‌شود که آن را تقویت می‌کند و خاری است در چشم پیمانکاران گرگ‌صفت دشمنان ایران.

 

ما دانشجویان انقلابی ضمن محکومیت شدید اهانت بی‌شرمانه به ساحت قدسی قرآن کریم و ارزش‌های دینی و ملی، هرگونه اغتشاش و آسیب به جان و مال مردم، از تمام نهادهای انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی درخواست داریم که بدون ذره‌ای مسامحه، قاطعانه با هرگونه آشوب و مخلّین امنیت مخصوصا لیدرهای بی‌وطن آموزش دیده توسط سازمان تروریستی منافقین و دیگر گروهک‌های تروریستی، برخورد کرده و از امنیت جامعه پاسداری نمایند. از قوه قضاییه نیز انتظار می‌رود که با برهم‌زنندگان آرامش روانی جامعه و حامیان آشوبگران، در هر جایگاه اجتماعی و سیاسی که هستند، بدون مماشات برخورد کند.

 

درنهایت نیز خطاب به دشمنان ایران اسلامی در محور غربی-عبری-عربی عرض می‌کنیم:

همانطور که پیشینیان شما نیز در عجز و ناتوانی از قدرت ایران و ملت عزتمنداش عمر بی‌ارزش خود را گذراندند و خوراک مار و ملخ شدند، شما نیز خواهید شد و نه تنها هرگز تحقق رویای شوم خود را نخواهید دید که قطعا هزینه اقدامات خود را خواهید پرداخت.

 

 

وَالسَّلَامُ عَلَى مَنِ اتَّبَعَ الْهُدَى

 

 

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=16089

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.