• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
10
علیزاده،دبیر بین الملل اتحادیه انجمن های اسلامی مستقل،در مجمع انجمن های اسلامی دانشجویان منطقه بریتانیا:

بررسی عملکرد مراکز اسلامی بریتانیا

  • کد خبر : 15046
  • 11 فروردین 1401 - 13:41
بررسی عملکرد مراکز اسلامی بریتانیا
علیزاده،دبیر کمیته بین الملل اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در میزگرد مجمع انجمن های اسلامی دانشجویان منطقه بریتانیا مطرح کرد: آقای شمالی عوض تلطیف فضا و بجای محکوم کردن اشخاصی که این کلیپ را منتشر کردند. آقای سوداگر را محکوم کرده و ایشان را بحضور نپذیرفتند. اما در مقابل افرادی مثل عمار نخشوانی که با جان کری و صهیونیست ها در ارتباط بود را عکس یادگاری میاندازند. این نمونه کوچکی از عملکرد غلط برخی از مراکز اسلامی میباشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دانشجویان مستقل،مجمع انجمن های اسلامی دانشجویان منطقه بریتانیا در میز گرد دانشجویی با موضوع بررسی عملکرد مراکز اسلامی در بریتانیا روز یکشنبه ۲۷ مارس با حضور فاطمه علیزاده دبیر کمیته بین الملل اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل، مجید حسین زاده مسئول ارتباطات مجمع انجمن های اسلامی دانشجویان منطقه بریتانیا، محمد حسین عطایی دولت آبادی دبیر و مسئول تشکیلات اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان در اروپا و مجمع انجمن های اسلامی دانشجویان منطقه بریتانیا، عبدالحسین قره شیخ بیات مسئول فرهنگی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان در اروپا و مجمع انجمنهای اسلامی دانشجویان منطقه فدراسیون روسیه، مصطفی تاجدینی مسئول صنفی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان در اروپا، علیرضا فیروزی دبیر اجلاسیه مجمع دانشجویان جهان اسلام، روزنامه نگار و مجری تلویزیون، امیرمحمد کولانی دبیر واحد بین الملل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان، سعید واشقانی فراهانی دبیر انجمن اسلامی دانشجویان تحکیم وحدت دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار شد.

متن صحبت دبیر بین الملل اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل:

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام و عرض ادب و احترام

ضمن عرض تبریک سال نو خدمت بزرگواران حاضر در جلسه

یکسری نکات در خصوص عملکرد مراکز اسلامی و تشکل‌های موجود در اروپا که فعالیت های فرهنگی و خیر خواهانه ای را در گذشته انجام داده‌اند و درطی روز های آینده نیز انجام خواهند داد بسیار عالی و قابل تحسین است اما نکته وجود دارد این مراکز در مقابل عملکرد اسلام هراسانه مقامات اروپایی چه موضعی از خود نشان داده اند آیا عملکرد این مراکز و مسئولین آنها در جهت حفظ شان و مقام مسلمانان و در حفظ امنیت آنها بوده است؟

بنده طی صحبتی که بایکی از دوستانم که در شهر لندن حضور داشت و جز فعالان فرهنگی این کشور بود خبری را دریافت کردم مبنی بر اینکه در یکی از مراکز اسلامی کشور انگلستان کلیپی از فردی به اسم آقای سوداگر که در یک محفل خصوصی موضعی جهت قانون همجنسگرایی گرفتند و صحبت هایی داشته اند اما اینکه این کلیپ چطور یک محفل خصوصی انتشار عام داشته و به ضرر ایشان تمام شده است جای سوال دارد.

ایشان را یک فرد افراطی و تندرو معرفی کرده اند .

حالا که رئیس وقت مراکز اسلامی آقای شمالی بودند که ایشان عوض تلطیف فضا و بجای محکوم کردن اشخاصی که این کلیپ را منتشر کردند. آقای سوداگر را محکوم کرده و ایشان را بحضور نپذیرفتند.

اما در مقابل افرادی مثل عمار نخشوانی که با جان کری و صهیونیست ها در ارتباط بود را عکس یادگاری میاندازند.

این نمونه کوچکی از عملکرد غلط برخی از مراکز اسلامی میباشد.

حال ما باید از این جهت به این موضوع نگاه کنیم که این مراکز و مسئولین آن بجای باز کردن میدان برای افراد مخلص و انقلابی مقیم اروپا آنها را از میدان به در کرده فضا را برای افراد منحرف باز میکنند.

آیا وظیفه مراکز اسلامی در اروپا این است؟

 

این ها مسائلی است که باید به آن پرداخته وبرای رفع این معضلات همفکری کرده و راه حلی برای آن پیدا کنیم.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=15046

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.