• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
15

برخی‌ها می‌خواهند امامی بسازند که حامی ارتباط با مستکبران است

  • کد خبر : 92
  • 19 خرداد 1394 - 10:28
برخی‌ها می‌خواهند امامی بسازند که حامی ارتباط با مستکبران است

علی عبدی دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، پیرامون بیانات مقام معظم رهبری در مورد تحریف شخصیت امام(ره) گفت: تحریف شخصیت‌های بزرگ و اثرگذار تاریخی همواره توسط نسل‌های بعد از آنها وجود داشته است. معمولا برخی از افراد به خاطر نسبت فامیلی و یا همراهی و نزدیکی با شخصیت‌های […]

علی عبدی دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، پیرامون بیانات مقام معظم رهبری در مورد تحریف شخصیت امام(ره) گفت: تحریف شخصیت‌های بزرگ و اثرگذار تاریخی همواره توسط نسل‌های بعد از آنها وجود داشته است. معمولا برخی از افراد به خاطر نسبت فامیلی و یا همراهی و نزدیکی با شخصیت‌های بزرگ تاریخی به تحریف شخصیت آنها پرداخته‌اند.

وی افزود: برخی‌ها بواسطه همراهی یا نسبت فامیلی خود با شخصیت‌های تاریخی ممکن است بخواهند از این موضوع برای رسیدن به منافع خود سوء استفاده کنند. این افراد وقتی می‌بینند به خاطر نزدیکی خود با شخصیت‌های بزرگ می‌توانند بخشی از مردم را گمراه کنند از این فرصت استفاده می‌کنند و آراء و اندیشه‌های شخصیت‌های بزرگ را دچار انحراف و انحطاط می‌کنند. که البته ممکن است برخی از مردم هم به خاطر عدم شناخت دقیق دچار اشتباه شوند.

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل ادامه داد: معمار کبیر انقلاب امام خمینی(ره) یکی از بزرگترین شخصیت‌های اخیر دنیا محسوب می‌شود و در دوران انقلاب مجموعه نظام‌های سلطه‌گری نیز وقتی دیدند یک فقیه عالم شیعه ایرانی دارد مسیر تاریخ را تغییر می‌دهد و به سمت و سویی می‌برد که مخالف برنامه‌ها و سرمایه‌گذاری‌های کلان آنهاست، تصمیم گرفتند تمام تلاش خود را برای انحراف قیام امام(ره) از مسیر اصلی خودش انجام دهند که البته به لطف خدا و همراهی ملت و هوشیاری و بصیرت بی‌مانند حضرت امام (ره) این اتفاق خطرناک صورت نگرفت.

عبدی تصریح کرد: بعد از رحلت امام (ره) برخی از افراد تلاش کردند تا بخش‌هایی از زندگی سیاسی و اجتماعی امام (ره) را یا ناگفته بگذارند و یا پنهان کنند.

وی گفت: این افراد وقتی دیدند بخش‌هایی از شخصیت امام(ره) مانند استکبار ستیزی، دشمنی با استکبار، آمریکا و سلطه‌گران را نمی‌توانند پنهان کنند تلاش کردند آن به انحراف بکشانند و با دروغ‌گویی‌های تاریخی اندیشه‌های امام (ره) را به گونه‌ای دیگر برای مردم خصوصاً نسل‌های سوم و چهارم انقلاب که امام (ره) را درک نکردند نشان دهند.

عبدی تحریف شخصیت امام را دشمنان انقلاب دانست و گفت: متاسفانه ما امروز شاهدیم افرادی که با امام (ره) نسبت خانوادگی دارند یا اینکه سابقه همراهی و شاگردی امام (ره) را داشته‌اند در این مسیر حرکت می‌کنند.

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: این افراد خواسته یا ناخواسته امروز پازل مورد نظر آمریکا را تکمیل می‌کنند، برخی از این افراد هم افرادی هستند که با سرویس‌های جاسوسی و اطلاعاتی غربی‌ها همکاری می‌کنند برخی‌ها هم از روی نادانی یا حسادت بخشی از افکار و اندیشه‌های امام (ره) را پنهان می‌کنند و آن بخشی را هم که بازگو می‌کنند با یک انحراف تاریخی همراه است.

عبدی خاطرنشان کرد: اخیراً هم یکی از نزدیکان خانواده امام (ره) به مسئولان گفته بود که بروید بخش‌هایی از زندگی و اندیشه‌ امام (ره) را تبیین کنید که منادی و معرف توسعه است. در اندیشه‌ امام (ره) دشمنی با آمریکا و نظام سلطه، ضدیت عمیق با رژیم منحوس صهیونیستی، دفاع از مظلومین، حفظ استقلال کشور و مخالفت با کسانی که قصد دارند ولایت فقیه را از کار کرد اصلی خود خارج کرده و به یک جایگاه صوری تبدیل کنند، وجود دارد و این افراد نمی‌خواهند این بخش‌ها گفته شود.

وی تصریح کرد: آنها نمی‌خواهند نسل‌های آینده، امام (ره) را با اندیشه‌هایش بشناسند. می‌خواهند امامی در ذهن‌ها ایجاد شود که حامی ارتباط با کشورهای مستکبر است، امامی که آبادانی و توسعه را به دفاع ایران اسلامی از مسلمین جهان و استقلال کشور ترجیح می‌دهد، امامی که تنها قطعنامه ۵۹۸ و جام زهر را پذیرفته است.

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل یادآور شد: در تمام صحبت‌های امام (ره) نگاه خصمانه ایشان به شیطان بزرگ آمریکا و دشمنی تفکر انقلاب اسلامی با تفکر حاکم بر آمریکا قابل مشاهده است، اما افرادی با دروغ و تحریف شخصیت امام (ره) و با خاطره‌سازی تلاش می‌کنند یک امام کاریکاتوری بسازند که موافق دوستی با آمریکا و خواستار برطرف شدن مشکلات ریشه‌ای بین انقلاب و نظام سلطه‌گر امپریالیستی است.

عبدی گفت: امروز عده‌ای تلاش می‌کنند امام (ره) را محصور به خودشان کنند و با توجه به اینکه امکانات دولتی و امکانات دیگر را در دست داشته و سابقه همراهی با امام (ره) را هم دارند، این راه را با قدرت ادامه می‌دهند.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: ما مطمئن هستیم تا وقتی که رهبری بزرگ ایران به عنوان یار اصلی، وفادار و صدیق امام (ره) هستند محکم، با صلابت و پر قدرت از خط و اندیشه امام(ره) دفاع می‌کنند.

وی در خاتمه گفت: به لطف الهی ملت ایران هم با حضور پرشکوه خود در سالروز رحلت امام (ره) و حمایت قاطع از خطی که رهبری ترسیم کردند، نشان دادند اجازه کوچکترین انحرافی در زمان حال و آینده از اندیشه‌های واقعی امام(ره) را نمی‌دهند و ان‌‌شاءالله این موضوع به ظهور امام زمان (عج) ختم خواهد شد.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=92

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.