• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
1

با استدلال های منطقی به صیانت از منافع ملی و اسلامی جمهوری اسلامی بپردازید

  • کد خبر : 775
  • 24 مهر 1394 - 13:45
با استدلال های منطقی به صیانت از منافع ملی و اسلامی جمهوری اسلامی بپردازید

متن این نامه به شرح ذیل است: باسمه تعالی “من البته هیچ وقت جلوِ انتقاد را نگرفته ام و کسى را منع نکرده ام. انتقاد صحیح و دلسوزانه ضررى ندارد؛ اما این انتقاد بایستى به تخریب نینجامد. بعضیها طورى انتقاد مى کنند که تخریب است؛ این مصلحت نیست.” «مقام معظم رهبری» نماینده محترم مجلس شورای […]

متن این نامه به شرح ذیل است:

باسمه تعالی

“من البته هیچ وقت جلوِ انتقاد را نگرفته ام و کسى را منع نکرده ام. انتقاد صحیح و دلسوزانه ضررى ندارد؛ اما این انتقاد بایستى به تخریب نینجامد. بعضیها طورى انتقاد مى کنند که تخریب است؛ این مصلحت نیست.”

«مقام معظم رهبری»

نماینده محترم مجلس شورای اسلامی

جناب آقای روح الله حسینیان

سلام علیکم

همچنانکه در جریانید طرحی که در مجلس شورای اسلامی با عنوان طرح اقدام متناسب و متقابل ایران در اجرای برجام به تصویب رسید نه به صلاح مملکت بود و نه منافع کشور.  قاعدتا طرحی که بدون ارجاع به کمیسیون ویژه بررسی برجام که از طرفی منتخب نمایندگان مجلس بودند و از طرفی دیگرمتخصص ترین و داناترین افراد مجلس در قبال برنامه جامع اقدام مشترک به حساب می آمدند آن هم دو ساعته تصویب شود نمی تواند تضمینی برای اجرای صحیح و مناسب برجام از طرف دولت باشد.

حتما کسانی که در روند تصویب این طرح در مجلس سکوت کردند و نسبت به آن موضع نگرفتند در پیشگاه رفیع الهی و ملت بصیر کشور مورد مواخذه قرار خواهند گرفت. اما نکته اینجاست شما که بعنوان مخالف این طرح تفسیرپذیر که به قولی “بیشتر به یک بیانیه سیاسی معطوف است” خود را مطرح کردید می بایست با استدلال و ادله محکم بر ایرادات این طرح تاکید کرده و آن را زیر سوال می بردید.

برادر گرامی، آقای حسینیان

حسن نیت شما در قبال دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی و به تبع آن دفاع از منافع داخلی کشور بر ما پوشیده نیست اما باید مدنظر قرار دهید که نحوه برخورد شما با آقای صالحی خارج از منطق، ادب و باعث توهین به شان نمایندگان ملت شریف کشورمان است. ضمنا این حرکت شما برای طرف مقابل این فرصت را ایجاد کرد تا از ارائه استدلالات و دفاع منطقی خود از این طرح طفره رفته و فضای احساسی و مظلومانه را در مجلس حاکم کند که در نهایت به ضرر مخالفین این طرح تمام شد.

در آخر، ضمن تاکید بار ناکارآمدی طرح تصویب شده در مجلس از شما خواستاریم تا با استدلال های منطقی و به دور از احساسات و رفتارهای ضداخلاقی به صیانت از منافع ملی و اسلامی جمهوری اسلامی بپردازید و البته با متانتی که فقط مخصوص وفاداران حقیقی انقلاب است از این بیان ناشایست خود، عذرخواهی نمائید.

والسلام

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=775

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.