• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
19
نامه انجمن اسلامی مستقل دانشگاه علامه خطاب به دادستان کل کشور:

باقی ماندن ابهامات به نظام ضربه خواهد زد

  • کد خبر : 14706
  • 01 اسفند 1400 - 18:58
باقی ماندن ابهامات به نظام ضربه خواهد زد
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبایی طی نامه ای خطاب به دادستان کل کشور درخصوص حواشی اخیر فایل صوتی منتشر شده از فرمانده سابق سپاه، خواستار پیگیرد قانونی و محاکمه عوامل ذی ربط شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دانشجویان مستقل، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبایی درخصوص حواشی اخیر فایل صوتی منتشر شده از فرمانده سابق سپاه نامه ای خطاب به دادستان کل کشور منتشر کرد. متن نامه به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

جناب آقای حجت الاسلام محمد جعفر منتظری

دادستان محترم کل کشور

سلام علیکم

همان گونه که مستحضرید بازنشر فایل صوتی‌ از صحبت‌های سردار محمدعلی عزیز جعفری و سردار صادق ذوالقدرنیا از سوی رسانه‌های معاند برون مرزی موجب گشته است در ایام جشن پیروزی انقلاب اسلامی و میلاد با سعادت امیرالمومنین علی (ع) فضای رسانه‌ای و اذهان عمومی مردم ملتهب گردد. این صوت که در آن به مواردی پیرامون پرونده پر مخاطره هلدینگ یاس بیان شده است بار دیگر سوالات فراوانی را برای افکار عمومی مردم ایجاد کرده است. عدم پاسخ مناسب به ابهامات این پرونده از سوی مرجع قضایی و محرمانگی رسیدگی به این پرونده موجب شده است بارها و بارها انتشار این گونه موارد در برهه‌های مختلف دستاویزی برای حمله ضد انقلاب و معاندین نظام مقدس جمهوری اسلامی به ارکان مختلف حاکمیت ایران اسلامی گردد.

در فایل صوتی مذکور اتهاماتی علیه اشخاص مختلف از جمله ریاست محترم فعلی مجلس شورای اسلامی، جناب آقای محمد باقر قالیباف مطرح شده است که اگر این موارد پیگیری و پاسخ این اتهامات از سوی مراجع قضایی داده نشود، می‌تواند به اعتماد عمومی مردم ضربه جدی وارد کند.

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبایی از حضرت‌عالی و دستگاه قضایی کشور خواستار است در صورت صحت محتوای این صوت ضمن اعلام شفاف موضوع به افکار عمومی با جدیت محاکمه عوامل این پرونده را پیگیری نمایید. همچنین سوالی که برای افکار عمومی به خصوص ما دانشجویان پیش می‌آید این است که نسبتِ آقای قالیباف، عزیزجعفری و … با پرونده عیسی شریفی چه بوده و در روند بررسی پرونده، اتهامی متوجه این افراد بوده است یا نه و اگر اتهامی بوده است چطور از این اتهامات تبرئه شدند. بر اساس بند ۱۵ماده قانون رسیدگی به تخلفات اداری اگر آقای قالیباف از تخلفات آقای عیسی شریفی مطلع بوده‌ و آن را گزارش نداده‌، ایشان نیز متخلف‌اند. در صورت خلاف واقع بودن محتوای این صوت نیز ضروری است عوامل انتشار این صوت که موجب ضربه به افکار عمومی جامعه ایران اسلامی کرده‌اند و قصد کم کردن شیرینی جشن پیروزی انقلاب در کام مردم را داشتند، تحت پیگیرد قانونی و محاکمه قرار دهید.

امید است با محرم دانستن مردم و و در اختیار قراردادن اطلاعات درست پیش از سوءاستفاده معاندین از تکرار این گونه اتفاقات جلوگیری شود.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=14706

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.