• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
10
بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه یاسوج به مناسبت چهل و سومین سالگرد انقلاب:

این پیروزی بزرگ نشأت گرفته از باورها و اعتقادات دینی و مذهبی مردم بود.

  • کد خبر : 14673
  • 22 بهمن 1400 - 22:14
این پیروزی بزرگ نشأت گرفته از باورها و اعتقادات دینی و مذهبی مردم بود.
امروز که استبداد و نظام سلطۀ جهانی در بوق‌های تبلیغاتی خود این وفاق و همبستگی را برنمی‌تابد برما واجب است با تجدید میثاق با آرمان‌های الهی امام، شهداء و مقام عظمای ولایت در سایۀ دولت تدبیر و امید، حماسه‌ای بزرگتر از هرسال خلق نماییم. از اینرو ما دانشجویان انجمن اسلامی مستقل دانشگاه یاسوج به دور از مرزبندی‌های سیاسی با استمداد از خداوند و اراده قوی تا پای جان در جهت تبیین مبانی و ارزش های انقلاب اسلامی تلاش خواهیم کرد و حامی ولایت فقیه خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دانشجویان مستقل،انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه یاسوج به مناسبت چهل و سومین سالگرد انقلاب اسلامی طی بیانیه ای مطرح کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم
۲۲ بهمن ۱۳۵۷ و راهپیمایی ۲۲ بهمن مظهر اقتدار ملی است ،مظهر اقتدار ملت ایران است،مثل هر حضور مردمی و اراده و عزم ملی ملت ایران است که مرد و زن،پیر و جوان،در همه شرایط به خیابانها می آیند و خودشان را در سرتاسر کشور در مقابل چشم بینندگان قرار می دهند این خیلی با عظمت است
(مقام معظم رهبری)
پیروزی ملت بزرگ ایران در یوم الله ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ که نشأت گرفته از باورها و اعتقادات دینی و مذهبی مردم بود، نشان داد با بیداری و حضور در صحنه، با تحمل مشقت و سختی و با نثار خون فرزندان پاک خود، نهالی را که از دهه ۴۰ به رهبری معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره)، به بار نشست، تجلی پیروی از ولایت فقیه و خلق حماسه بود. خیزش عظیم و حضور مردم همیشه در صحنه با عزم و اراده‌ای بزرگ کاخ استبداد و تزویر را فرو ریخت و ” وَ نُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّهً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِینَ ” تحقق یافت. و بهار در زمستان روییدن گرفت. بدین منظور در پاسداشت این دستاورد بزرگ و تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل عظیم الشأن و رهبر فرزانه انقلاب و نکوداشت یاد و خاطرۀ شهدا هرساله مردم با بصیرت ایران اسلامی پرشکوه‌تر از سال قبل با راه‌پیمایی خود متحدانه پیروزی ۲۲ بهمن را ارج می‌نهند.
امروز که استبداد و نظام سلطۀ جهانی در بوق‌های تبلیغاتی خود این وفاق و همبستگی را برنمی‌تابد برما واجب است با تجدید میثاق با آرمان‌های الهی امام، شهداء و مقام عظمای ولایت در سایۀ دولت تدبیر و امید، حماسه‌ای بزرگتر از هرسال خلق نماییم.
از اینرو ما دانشجویان انجمن اسلامی مستقل دانشگاه یاسوج به دور از مرزبندی‌های سیاسی با استمداد از خداوند و اراده قوی تا پای جان در جهت تبیین مبانی و ارزش های انقلاب اسلامی تلاش خواهیم کرد و حامی ولایت فقیه .خواهیم بود

والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=14673

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.