• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
4
بتول عظیمی، دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل علوم پزشکی شهرکرد در گفت‌وگو با فارس:

انفعال مدیران در برابر مشکلات ناپسند است/ مطالبه‌گری را ادامه می‌دهیم

  • کد خبر : 12166
  • 28 مرداد 1398 - 22:47
انفعال مدیران در برابر مشکلات ناپسند است/ مطالبه‌گری را ادامه می‌دهیم

بتول عظیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به سخنرانی نماینده این تشکل در نماز جمعه شهرکرد در هفته‌های گذشته، گفت: با اینکه حدود ۴۰ روز از صحبت‌های نماینده انجمن اسلامی در نماز جمعه می‌گذرد اما در این مدت هیچ کدام از مسؤولان حتی پیگیر جلسه‌ای برای شنیدن دغدغه‌هایمان هم نشدند. […]


بتول عظیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به سخنرانی نماینده این تشکل در نماز جمعه شهرکرد در هفته‌های گذشته، گفت: با اینکه حدود ۴۰ روز از صحبت‌های نماینده انجمن اسلامی در نماز جمعه می‌گذرد اما در این مدت هیچ کدام از مسؤولان حتی پیگیر جلسه‌ای برای شنیدن دغدغه‌هایمان هم نشدند.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل علوم پزشکی شهرکرد با انتقاد از انفعال مدیران استانی در برابر انتقادات دانشجویان، ادامه داد: این سکوت مسؤولان و عدم پاسخگویی به دانشجویان و افکار عمومی به منزله تایید انتقادات مطرح شده در نماز جمعه بود که این موضوع برای جامعه اسلامی ما بسیار خطرناک است.

وی اضافه کرد: عدم پاسخگویی مسؤولان و انفعال در برابر مشکلات مردم امری ناپسند است و جریان انقلابی از جمله تشکل‌های دانشجویی نباید در برابر این آسیب سیاسی اجتماعی سکوت کنند؛ قطعا مطالبه‌گری از مسؤولان را با روش‌ها و ابزار قانونی دیگری ادامه خواهیم داد.

این فعال دانشجویی با یادآوری نکاتی از بیانیه گام دوم انقلاب، تشریح کرد: مبارزه با فساد و بی‌عدالتی و همچنین مطالبه‌گری از مسؤولان جزو انتظارات مقام معظم رهبری است که بدون شک یکی از بازوهای مهم برای تحقق بخشیدن به این مطالبات تشکل‌های دانشجویی انقلابی هستند.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل علوم پزشکی شهرکرد گفت: آیا توقع تشکل‌های دانشجویی و مردم برای درخواست شفافیت در باب انجام وظیفه مسؤولان، و درخواست پاسخگویی نسبت به عملکردشان انتظار زیادی است که مسؤولان با ترش رویی با آن مقابله می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به فرمایش امام راحل که فرمودند «اگر من پایم را کج گذاشتم، شما مسؤولید اگر نگویید چرا پایت را کج گذاشتی؟باید هجوم کنید،نهی کنید»، توضیح داد: بی‌کفاتی برخی مسؤولان موجب بدبینی مردم به دولت شده است، این حق مردم است که با سؤال و مطالبه از مسؤولان خواستار شفافیت باشند و مرز بین مسؤول خدوم و خائن برایشان مشخص شود.

ریشه مشکلات چهارمحال و بختیاری مدیریتی است نه تحریم

فعال دانشجویی خطاب به مردم گفت: قطعا ریشه بسیاری از مشکلات فرهنگی، اقتصادی، رفاهی، بهداشتی و سیاسی استان محروم چهارمحال و بختیاری به کم‌کاری و ضعف مدیران دولتی بازمی‌گردد و اگر کسی آدرس تحریم و امثالهم را بدهد خواسته یا ناخواسته در اشتباه است.

عظیمی افزود: آمار بالای بیکاری، فلاکت، افسردگی و … در چهارمحال و بختیاری نسبت به بسیاری از استان‌های دیگر کشور عزیزمان بیانگر این مطلب است که چهارمحال و بختیاری بیش از محرومیت در صنعت، اقتصاد، خطوط هوایی و ریلی، فرهنگ و … در به کارگیری مدیران قوی و کارآمد محروم است.

وی در پایان با بیان اینکه بسیاری از مشکلات استان با فرمول مدیریت جهادی حل خواهند شد، تاکید کرد: مدیران دولتی انتقادات سازنده و دلسوزانه تشکل‌های دانشجویی را با روی باز بپذیرند و به جای تقابل، هم‌اندیشی با منتقدان را به عنوان یک فرصت برای برون رفت از وضع فعلی بدانند.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=12166

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.