• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
16
در پی سخنان اخیر ترامپ

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز بیانیه ای صادر کرد

  • کد خبر : 7067
  • 23 مهر 1396 - 11:39
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز بیانیه ای صادر کرد

به گزارش پایگاه خبری دانشجویان مستقل، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز در پی سخنان وقیحانه رئیس جمهور آمریکا بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد: بسم الله الرحمن الرحیم باز هم تکرار تاریخ … بازهم بدعهدی آمریکا …. بازهم سخنان توهین آمیز رئیس جمهور وقیح و جاهل آمریکا علیه ملت عزیزمان […]

به گزارش پایگاه خبری دانشجویان مستقل، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز در پی سخنان وقیحانه رئیس جمهور آمریکا بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

باز هم تکرار تاریخ …
بازهم بدعهدی آمریکا ….
بازهم سخنان توهین آمیز رئیس جمهور وقیح و جاهل آمریکا علیه ملت عزیزمان …
سخنان دیروز ترامپ مشخص کرد که تنها هدف آمریکا از مذاکره، منافع خود و تسلط بر منطقه و جلوگیری از رشد کشورهای اسلامی و کم کردن توان ایران در بخش های نظامی و هسته ای و در نهایت ذلیل و تابع کردن ایران در مقابل خود مانند کشور عربستان بوده است.

اگر تاکنون فقط گروهی از مردم دلواپس نتیجه برجام پر ابهام ولی روشن بودند اکنون همه مردم برای حفظ سرزمین، آب، خاک و منافع خود  دلواپسند و جمله بزرگ  آمریکا قابل اعتماد نیست توسط همه مردم و مسئولین بر زبان می آید.

این عهدشکنی باردیگر چهره واقعی شیطان بزرگ را به ما و مسولین یادآوری کرد و آموخت که کربلا درس مذاکره نبوده و نیست بلکه کربلا درس مقاومت و پایداری علیه دشمنان است و سازش چاره ای برای مقابله با کشورهای مستکبر من جمله آمریکا نیست.

بانگاهی به تاریخ در می‌یابیم که استفاده از واژه های نادرست و جعلی به جای  خلیج فارس تنها می تواند از روی غرض و کینه با ملت ایران باشد و تمام جهان میدانند این نام از زمانی بر این خلیج آمده است که حتی اسمی از آمریکا در کره خاکی وجود نداشت.

حمایت دوباره آمریکا از جریان سبز و فتنه گران ۸۸ و دیکتاتور نامیدن کشور بزرگ، متمدن و با دموکراسی ایران و اعلام تحریم های جدید علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، چهره واقعی رئیس جمهور بی عقل این کشورِ منفعت طلب را به جهان نشان داد.

در پایان بر خود لازم می‌دانیم از رئیس جمهور منتخب کشورمان بابت سخنان قاطع و اعلام مواضع به موقع تشکر نماییم گرچه این مواضع را خیلی زودتر باید اتخاذ می‌کردند تا کشورمان دچار ضرر و زیان‌ به خاطر اعتماد کاذب به آمریکای نمی شد زیرا با این مواضع آمریکا، مشخص شد که هم جسم هم روح برجام نقض شده است.

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز از تمامی مسئولین رده بالای کشور این تقاضا را دارد که با یکپارچگی و وحدت در مقابل زورگویی و بدعهدی‌های این دشمن قسم خورده ملت ایران بایستد و با پایبندی به حفظ ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از استقلال کشور عزیزمان در مقابل بیگانگان دفاع کند.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=7067

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.