• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
18
در پی اظهارات اخیر ترامپ

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار بیانیه ای صاد کرد

  • کد خبر : 7093
  • 25 مهر 1396 - 17:29
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار بیانیه ای صاد کرد

بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار پیرامون سخنان سخیف رئیس جمهور آمریکا به شرح زیر است: رهبر معظم انقلاب: بار‌ها گفته‌ایم که اگر در هسته‌ای عقب نشینی کنید آن‌ها مسئله موشک را پیش می‌کشند، اگر باز هم عقب بروید بحث حمایت از مقاومت را مطرح می‌کنند، اگر به عقب‌نشینی ادامه دادید […]

بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار پیرامون سخنان سخیف رئیس جمهور آمریکا به شرح زیر است:

رهبر معظم انقلاب: بار‌ها گفته‌ایم که اگر در هسته‌ای عقب نشینی کنید آن‌ها مسئله موشک را پیش می‌کشند، اگر باز هم عقب بروید بحث حمایت از مقاومت را مطرح می‌کنند، اگر به عقب‌نشینی ادامه دادید موضوع حقوق بشر را جلو می‌آورند، و بعد اگر معیارهای آن‌ها را پذیرفتید سراغ حذف معیارهای دینی در حکومت می‌روند.

 عصر جمعه این هفته دونالد ترامپ رئیس جمهور مغرور و دیوانه آمریکا پس از کش مکش های فراوان و نسبت دادن بدترین توافق تاریخ آمریکا به برجام ودروغ پردازی و اتهامات ناروا نسبت به ملت شریف ایران خروج یک طرفه آمریکا از این توافق را کلید زد و برجام را برای بازنگری به کنگره سپرد.

دنیا متوجه شد که آمریکا تا چه اندازه پایبند به پیمانش است ؛
در عرف بین الملل درست نیست که دولتی قراردادی امضا کرده باشد و بعد از آن بدعهدی کند ،آمریکا با بدعهدی نسبت به این قضیه شخصیت واقعی خودش را نشان داد.

اما این سخنان ترامپ یکپارچگی و انسجام و وحدت ملی را در کشورمان سبب شد و مردم متوجه شدند برای مقابله با زیاده خواهی های آمریکا راهی جز انسجام و تبعیت از رهبری وجود ندارد و از طرفی دیگر لزوم تقویت ابعاد نظامی جمهوری اسلامی ایران در برابر هرگونه تجاوز استکبار جهانی محرز شد ،باید در این مسیر از هیچ حرکتی فرو گذار نکنیم و اعتمادی نیز به آمریکا نداشته باشیم؛

به هیئت محترم نظارت بر برجام هشدار می دهیم که زیر بار بازنگری برجام نرود ،زیرا مگر بچه بازی است که توافقی را که پس از مدت های طولانی مذاکره امضا شده است ،دوباره مورد بازنگری قرار بگیرد.

انحراف افکار عمومی هدف اصلی آمریکاست به صورتی که می خواهند به بهانه برنامه موشکی، سپاه پاسداران را به عنوان سازمان تروریستی معرفی کند. با این قصد شوم سعی بر این دارند تا مردم این گمان را ببرند که علت تمامی ناکامی های برجام سپاه پاسداران است و فکر مردم را به آن سو معرفی کنند که تنها راه حل مشکلات ،برجام های ۲و۳است. سپاه پاسداران در از بین بردن برنامه های مخرب آمریکا نقش اساسی داشت؛ احساس آمریکایی ها این است که تا زمانی که سپاه پاسداران جمهوری اسلامی وجود دارد نمی توانند منافع نامشروع تعریف کرده برای خود در منطقه را تامین کند به همین دلیل هم در این فکر است که سپاه را تضعیف کند و آن را حامی تروریسم معرفی کند.

 سخنان رئیس جمهور آمریکا در حقیقت پاره کردن برجام است و باید مسئولان در اسرع وقت برجام را به قول مقام معظم رهبری آتش بزنند و مجدد مثل سالیان گذشته شروع مجدانه به فعالیت های هسته ای کنند و در قبال تحریم ها بدون هیچ ترسی با قوت تمام برنامه اقتصاد مقاومتی که حضرت آقا چندین سال است بر آن تاکید دارند را سر لوحه کار خود قرار دهند تا در مقابل این جنگ اقتصادی پیروز شویم.

 باید گفت این احمقانه ترین شکل ممکن است اگر فکر کنیم اگر از دست آمریکا به دامان غرب پناه ببریم گشایشی حاصل می شود ، به ریاست جمهور محترم دکتر حسن روحانی تذکر می دهیم که اروپا با آمریکا هیچ فرقی ندارد ،و با سخنان وحشیانه ترامپ به سوی اروپا غش نکنید که همانطور که گفته شد اقتصاد مقاومتی بهترین الگو برای حل مشکلات اقتصادی بوده و هست.

 در پایان ما فرزندان انقلاب ضمن محکومیت شدید این نوع رفتار سخیف و غیرقابل توجیه ترامپ و با وجود تمامی انتقادات و تذکراتی که به دولت درباره مذاکرات حول برجام داده ایم حمایت قاطع خود را از دولت و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام می کنیم و لازم می دانیم علی رغم هزینه های تحمیل شده به کشور دست کم از نتیجه اعتماد به آمریکا صیانت شود تا برای همیشه راه تکرار و سوء استفاده دشمن بسته شود.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=7093

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.