• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
2
سرگزی در گفت وگو با فارس:

انتصاب‌های نابجا با سفارش مسئولین یا استفاده از فرمول ژن برتر

  • کد خبر : 10464
  • 06 آذر 1397 - 19:49
انتصاب‌های نابجا با سفارش مسئولین یا استفاده از فرمول ژن برتر

ایمان سرگزی قائم مقام سیاسی اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، ضمن انتقاد از انتصاب برخی افراد سفارش شده در برخی نهادها و سازمان‌ها گفت: متاسفانه مدتی است در کشور شاهد انتصاب‌های نابجا هستیم و در بعضی نقاط افرادی از طرف مسئولین و در بعضی نقاط هم با استفاده از فرمول ژن برتر […]

ایمان سرگزی قائم مقام سیاسی اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، ضمن انتقاد از انتصاب برخی افراد سفارش شده در برخی نهادها و سازمان‌ها گفت: متاسفانه مدتی است در کشور شاهد انتصاب‌های نابجا هستیم و در بعضی نقاط افرادی از طرف مسئولین و در بعضی نقاط هم با استفاده از فرمول ژن برتر و یا مظلوم نمایی سفارش می شوند.

وی ادامه داد: افرادی هم از قبیل نمایندگان مجلس دنبال انتصاب افراد خاص در دستگاه‌ها هستند تا منافعشان را  تامین کنند و اگر مسئول و یا مدیری تن به خواسته ناعادلانه آنها ندهد با زیر سوال بردن وزیر و گفتن مشکلات کذب سعی در گرفتن امتیاز از وزیر مربوطه هستند.

سرگزی تاکید کرد: متاسفانه در بیشتر انتصابها شاهد آن هستیم که شایسته سالاری وجود ندارد و فقط سفارش‌ها کاربرد دارد. بطوری که افراد ضعیف را برای کارهای بزرگ و افراد شایسته و قوی را برای کارهای کوچک به کار می گیرند.

این فعال دانشجویی ادامه داد: نمی‌دانیم  تا چه وقت این آفت بزرگ دامن گیر جامعه ما خواهد بود و آیا همه افرادی که در سمت مدیریتی هستند به فکر خون شهدا و آرمانهای انقلاب هستند و یا فقط برای فریب اذهان عمومی و کسب منافع شخصی و کسب اعتماد از شهدا و خدا دم می‌زنند، تنها دغدغه‌شان ثروت اندوزیست.

وی گفت: اینها حفظ مقام  هر چیزی برایشان مهم تر است و برای حفظ آن دست به هر نوع بی اخلاقی مانند رشوه و به بازی گرفتن آبروی افراد توانمند می زنند تا مقام خود را حفظ کنند، آیا از یاد برده اند که روزی باید پاسخگوی مسولیتی که در حال حاضر دارند باشند؟ آیا پاسخگوی خون شهدا می‌توانند باشند و یا فقط در صحبتهایشان دم از خدا و شهدا  می زنند درحالی که در کارها و عملکردشان اثری از خدا  و کار کردن برای رضای خدا وجود نداشته و نخواهد داشت.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=10464

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.