• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
15
بیانیه جمعی از انجمن های اسلامی عضو اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل استان قم به مناسبت حماسه ۹ دی:

امروز جمهوری اسلامی همچنان مقتدرانه در مقابل فتنه های خارجی و داخلی ایستاده

  • کد خبر : 10705
  • 10 دی 1397 - 21:40
امروز جمهوری اسلامی همچنان مقتدرانه در مقابل فتنه های خارجی و داخلی ایستاده

بسمه تعالی هُوَ الَّذِی أَنْزَلَ السَّکِینَهَ فِی قُلُوبِ الْمُؤْمِنِینَ لِیَزْدَادُوا إِیمَانًا مَعَ إِیمَانِهِمْ وَلِلَّهِ جُنُودُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَکَانَ اللَّهُ عَلِیمًا حَکِیمًا ملت رشید ایران در طول چهار دهه حیات پر برکت نظام جمهوری اسلامی روزهای پر حادثه ای را پشت سر گذاشته است. حوادث بعد از انتخابات سال ۸۸ در حالی به وقوع می پیوست […]

بسمه تعالی
هُوَ الَّذِی أَنْزَلَ السَّکِینَهَ فِی قُلُوبِ الْمُؤْمِنِینَ لِیَزْدَادُوا إِیمَانًا مَعَ إِیمَانِهِمْ وَلِلَّهِ جُنُودُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَکَانَ اللَّهُ عَلِیمًا حَکِیمًا
ملت رشید ایران در طول چهار دهه حیات پر برکت نظام جمهوری اسلامی روزهای پر حادثه ای را پشت سر گذاشته است. حوادث بعد از انتخابات سال ۸۸ در حالی به وقوع می پیوست که عدم #شفافیت و خود داری سران فتنه از پای گذاشتن در راه استدلال و #عقلانیت، علاوه بر خدشه وارد کردن به مردم سالاری نظام مقدس جمهوری اسلامی به خطر افتادن امنیت ملی و پایمال کردن حقوق مردم در اغتشاشات و تخریب اموال عمومی را نیز در پی داشت.
◽️نهم دی ماه به عنوان برگ زرینی در تاریخ پر از حماسه کشور ایران، یادآور تجدید پیمان ملت با ارزش های انقلاب اسلامی و ولایت است و این خود حاصل بصیرت و آگاهی برگرفته از مکتب عاشوراست. ملت ایران با حضور پر شکوه در راهپیمایی این روز بزرگ نشان می دهند که توطئه های استکبار جهانی نخواهد توانست حرکت آنها را در راه شهدا و امام شهدا لحظه ای متوقف سازد.
◽️امروز نیز دشمنان انقلاب اسلامی در صددند تا با تکیه بر شرایط سخت اقتصادی و القای یاس و ناامیدی از آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی، باز هم با توطئه و نفوذ، آتش اغتشاشات را به مانند سال گذشته برپا کنند. این در حالی است که با بهره گیری از #عقلانیت_انقلابی و تکیه بر توان مردمی و داخلی که این امر با ایجاد فضای شفاف و پاسخگویی و ارتباط مسئولین با مردم محقق خواهد شد و به حول قوه الهی و در سایه عمل به رهنمود های مقام معظم رهبری، ایران اسلامی از این پیچ تاریخی با اقتدار عبور خواهد کرد.
◽️امروز جمهوری اسلامی همچنان مقتدرانه در مقابل فتنه های خارجی و داخلی ایستاده است و در دهه بلوغ خود شاهد رشد جوانه های اندیشه نو و غنی خود در سایر کشور های جهان است. اندیشه بدیع و فعالانه انقلاب اسلامی و #نظریه_مقاومت روز به روز در حال گسترش در میان جان های انسان های آزاده دنیاست. این در حالی است که افول قدرت و اندیشه پوشالی نظام استکبار بر هیچ کس پوشیده نیست و خروج و شکست مفتضحانه آمریکا در روزهای اخیر از سوریه شاهدی بر این مدعاست.
◽️#فتنه‌گران و #غرب‌گرایان باید بدانند که دوران جولان دادن های گاه و بیگاهشان در ایران اسلامی به سر آمده است و به زودی این انقلاب سنگرهای دیگر نقاط جهان را نیز فتح خواهد کرد. در نبرد تمدن ها این اسلام است که با تکیه بر وعده الهی وَمَن یَتَوَلّ الله وَ رَسولَهُ والَّذینَ آمَنوا فَإنَّ حِزبُ اللهِ هُمُ الغالِبُون پیروز این نبرد خواهد بود. به زودی این مومنان هستند که با تکیه بر تقوای الهی و عقلانیت اسلامی #عدالت را به تمام جهان صادر کرده و ان شاءالله زمینه ساز تحقق آرزوهای تمام مستضعفان عالم و ظهور حضرت حجه بن الحسن عجل الله تعالی فرجه الشریف خواهند شد.

و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

🔹انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه قم ( پردیس خواهران )
🔹انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه قم
🔹انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علوم پزشکی قم

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=10705

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.