• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
13

امحاء ۱۷۰۰ تن سیب‌زمینی به‌معنای اسراف نعمت‌های خداست/ اسلام و نظام چنین کاری را نمی‌پذیرد

  • کد خبر : 1612
  • 09 آذر 1394 - 21:24
امحاء ۱۷۰۰ تن سیب‌زمینی به‌معنای اسراف نعمت‌های خداست/ اسلام و نظام چنین کاری را نمی‌پذیرد

علیرضا احمدی دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، اظهار داشت: مشخص نیست مسئولان در چنین زمانی که مردم با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنند و تعداد زیادی از مردم در فقر و تنگدستی هستند، از بین بردن ۱۷۰۰ تن سیب‌زمینی که می‌تواند بخشی […]

علیرضا احمدی دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، اظهار داشت: مشخص نیست مسئولان در چنین زمانی که مردم با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنند و تعداد زیادی از مردم در فقر و تنگدستی هستند، از بین بردن ۱۷۰۰ تن سیب‌زمینی که می‌تواند بخشی از غذای مردم را تامین کند، به چه دلیلی انجام شده است. کسانی که چنین کاری را انجام داده‌اند باید پاسخگو باشند.

وی ادامه داد: متاسفانه به نظر می‌رسد برخی از مسئولان از وضعیت اقتصادی مردم آگاهی ندارند، وگرنه حاضر نمی‌شدند چنین کاری را انجام دهند، آیا دولت نمی‌توانست به صورت رایگان این سیب‌زمینی‌ها را در اختیار اقشار کم درآمد قرار دهد، یا فکر دیگری برای آن کند تا این مقدار سیب‌زمینی اینگونه اسراف نشود.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: مسئولان در رابطه با امحاء سیب‌زمینی‌ها بسیار شتاب زده عمل کردند و این به معنای اسراف نعمت‌های خداست، مسلما در اسلام چنین کاری پذیرفته نیست. نظام ما هم چنین کاری را هرگز نمی‌پذیرد.

دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل خاطرنشان کرد: در گذشته وقتی دولت قبل با مشکلی مانند این موضوع روبرو شد، سیب‌زمینی‌ها را به صورت رایگان بین مردم نیازمند توزیع کرد. عده‌ای در آن زمان تهمت‌های زیادی را به دولت وقت زدند به همین خاطر شاید امروز خودشان روی این را نداشتند که بخواهند کار دولت قبل را تکرار کنند آن هم در حالتی که همه مشکلات را گردن دولت قبل می‌اندازند.

 

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=1612

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.