• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
3
آغاز به کار بزرگترین اردوی آموزشی تشکیلاتی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسر کشور

افتتاحیه هجدهمین دوره‌ی آموزشی-تشکیلاتی جهاد اکبر در مشهد مقدس برگزار شد

  • کد خبر : 12608
  • 11 بهمن 1398 - 21:18
افتتاحیه هجدهمین دوره‌ی آموزشی-تشکیلاتی جهاد اکبر در مشهد مقدس برگزار شد

افتتاحیه هجدهمین دوره آموزشی-تشکیلاتی اتحادیه انجمن‌های اسلامی مستقل، با حضور اعضای اتحادیه از سراسر کشور در مشهد مقدس برگزار شد. در ابتدای مراسم، سجاد اسدی، دبیر کل تشکیلات اتحادیه‌ی انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل، ضمن عرض خوش‌آمد به اعضای دفاتر عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی مستقل، به بیان صحبت‌های خود پرداخت. در ادامه مراسم استاد حسن رحیم‌پور […]

افتتاحیه هجدهمین دوره آموزشی-تشکیلاتی اتحادیه انجمن‌های اسلامی مستقل، با حضور اعضای اتحادیه از سراسر کشور در مشهد مقدس برگزار شد.
در ابتدای مراسم، سجاد اسدی، دبیر کل تشکیلات اتحادیه‌ی انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل، ضمن عرض خوش‌آمد به اعضای دفاتر عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی مستقل، به بیان صحبت‌های خود پرداخت.
در ادامه مراسم استاد حسن رحیم‌پور ازغدی در جمع  دانشجویان حضور پیدا کرد و سخنانی پیرامون مسئله عدالت‌خواهی ساختارمند ایراد نمود.
در پایان مراسم سید ایمان احمدی، دبیر آموزش اتحادیه و مسئول هجدهمین دوره‌ی آموزشی-تشکیلاتی جهاد اکبر، عنوان کرد: هدف از برگزاری این اردو ، تعمیق وحدت و نمایش هم‌دلی و هماهنگی اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی مستقل از سراسر کشور است که حرکت، پویایی و وحدت اعضای دفاتر را نشان می‌دهد.

احمدی ادامه داد: از دیگر اهداف این اردو، فراهم کردن شرایطی برای افزایش هماهنگی، ارتباط و هم‌افزایی بین اعضای اتحادیه است، به علاوه با دعوت از شخصیت‌ها و مسئولین فرصتی برای امکان ارتباط گیری و مطالبه‌گری از مسئولین فراهم شده است.
مسئول هجدهمین دوره‌ی آموزشی-تشکیلاتی جهاد اکبر بیان کرد: هدف دیگر این اردو فراهم کردن محتوای مناسب برای دانشجوی تراز انقلاب اسلامی مانند روش تحلیل سیاسی و تبیین مسائل اعتقادی مانند اصل ولایت فقیه است.
احمدی تاکید کرد: هدف این اردو، صرفا زیارت نیست و اردوی جهاد اکبر ماهیت آموزشی-تشکیلاتی دارد، برگزاری این اردو در سخت‌ترین شرایط اقتصادی و مالی انجام شده است و کارشکنی‌های بسیاری در جهت لغو این اردو صورت گرفته است، اما اگر در شدیدترین شرایط اقتصادی نیز باشیم، با وجود تمام موانع، از انجام وظیفه‌ای که برای خود تعریف کرده‌ایم، دست برنخواهیم داشت.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=12608

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.