• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
12
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه فنی کرمانشاه به مناسبت روز قدس:

اشغالگران فلسطین به فروپاشی نزدیک شده اند

  • کد خبر : 13296
  • 17 اردیبهشت 1400 - 19:30
اشغالگران فلسطین به فروپاشی نزدیک شده اند
انجمن اسلامی دانشجویان فنی کرمانشاه در بیانیه‌ای اعلام کرد: کسانی که سنگ رهبری امت اسلامی را به سینه می زنند در جنایات رژیم اسرائیل شریک شده اند و در کنار کسانی قرار گرفته اند که سال هاست این رژیم غاصب را مسلح کرده اند و از آن حمایت می کنند.

به گزارش پایگاه خبری دانشجویا ن مستقل ،  انجمن اسلامی دانشجویان فنی کرمانشاه به مناسبت فرا رسیدن روز قدس بیانیه صادر کرد . در متن این بیانیه آمده است: جهان اسلام امروز در شرایط خاصی قرار دارد ، کسانی که سنگ رهبری امت اسلامی را به سینه می زنند در جنایات رژیم اسرائیل شریک شده اند و در کنار کسانی قرار گرفته اند که سال هاست این رژیم غاصب را مسلح کرده اند و از آن حمایت می کنند.
اما امروز جوانان جبهه مقاومت به برکت خون شهیدان این راه پرافتخار با رسیدن به قله‌های علم و ابزار دفاعی، هیمنه و شوکت ساختگی اسراییل را به سخره گرفته اند و رود سقوط اسرائیل را سرعت بخشیده اند.
اشغالگران سرزمین مقدس فلسطین و قدس شریف بیش از هر زمان دیگری به فروپاشی نزدیک شده و رعب و وحشت بر جان متجاوز گران رسوخ کرده است.
به برکت خون شهدا و مجاهدان جبهه مقاومت اسلامی به ویژه مرد میدان و قدرت ساز امت اسلامی سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ، پیروزی امت اسلامی و شکست خفت بار رژیم صهیونیستی قطعی هست و روز به روز داریم به این وعده الهی نزدیک تر می شویم «ونرید أن نّمنّ على الّذین استضعفوا فى الأرض ونجعلهم أئِمّه ونجعلهم الورثین؛
روز قدس امسال اگرچه در بُعد اجتماعات حضوری به دلیل شرایط پیش آمده، محدود شده اما تبیین و تبادل اندیشه مقاومت، وحدت و همدلی مسلمانان و اعلام انزجار و نفرت از آمریکا و رژیم صهیونیستی در جریان است و میدان وسیع مبارزه با امپراطوری رسانه ای استکبار، شاهد بروز ابتکار، خلاقیت و روش های تازه مبارزه جوانان انقلابی و دغدغه مند در فضای مجازی است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=13296

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.