• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2
سخنرانی حسن آلتونه پیش از خطبه‌های نمازجمعه شهرکرد:

از درخواست برخورد با مدیران فاسد تا پافشاری بر شفاف‌سازی دارایی مسؤولان

  • کد خبر : 11950
  • 19 تیر 1398 - 13:53
از درخواست برخورد با مدیران فاسد تا پافشاری بر شفاف‌سازی دارایی مسؤولان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حسن آلتونه ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه شهرکرد با تأکید بر اینکه احساس می‌شود معدود مدیران در این استان در برخی از موضوعات قصد تغییر ندارند، گفت: ما در طول ماه‌های گذشته بنا به مصالحی سکوت کردیم، اما این مسئله به معنای انفعال نبوده است و […]

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حسن آلتونه ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه شهرکرد با تأکید بر اینکه احساس می‌شود معدود مدیران در این استان در برخی از موضوعات قصد تغییر ندارند، گفت: ما در طول ماه‌های گذشته بنا به مصالحی سکوت کردیم، اما این مسئله به معنای انفعال نبوده است و هر ابزاری برای هوشیار کردن مردم و مسؤولان استفاده کردیم.

نماینده انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، با بیان اینکه بی‌شک مشکلات کشور نتیجه رویکرد غلط معدود مدیران تن‌پرور و خسته است، ادامه داد: این مدیران همان کسانی هستند که بجای رفع مشکلات زندگی مردم به فکر زد و بندهای سیاسی و تثبیت قدرت خود هستند، مدیرانی که آسیب آن‌ها بیش‌تر از دشمنان جمهوری اسلامی به چهارمحال و بختیاری است.

برخی از نمایندگان مجلس و مدیران دولتی پاسخگوی مطالبات رسانه‌ها و تشکل‌های دانشجویی نیستند

آلتونه با انتقاد از عدم پاسخگویی برخی از مدیران چهارمحال و بختیاری، بیان کرد: امروز زیر خروارها جلسات و سخنرانی‌های یکطرفه مسؤولان مدفون شده‌ایم؛ امروز یک مقام عالی‌رتبه دولتی و یا یک نماینده مجلس که وظیفه‌اش پاسخگویی در برابر رسانه‌ها و تشکل‌های دانشجویی است، حاضر به پاسخگویی نیست و سکوت اختیار کرده است.

نماینده انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اضافه کرد: امروز مردم با مشکلات معیشتی و فاصله طبقاتی دست و پنجه نرم می‌کنند، اما سخت‌تر از تحمل این مشکلات مسؤولانی هستند که از بیت‌المال تمامی امکانات را برای خود فراهم کرده و مردم را به تحمل سختی دعوت می‌کنند.

وی با بیان اینکه مردم نسبت به مسؤولانی که دم از مقاومت می‌زنند اما سطح زندگی مرفهی دارند، بدبین هستند، تصریح کرد: چرا مدیران، خواص، نمایندگان و حقوق‌بگیران دولتی نباید اموال و دارایی‌های خود را قبل و بعد از مسؤولیت در اختیار مردم قرار بدهند؟

آلتونه اضافه کرد: اجازه بدهید مردم بدانند بیش‌تر مدیران جمهوری اسلامی همچنان پایبند به اصول انقلاب هستند و بگذارید معدود مدیرانی که از شعارهای انقلاب فاصله گرفته‌اند و به زراندوزی روی آورده‌اند رسوا شوند.

مدیران توانایی اداره کردن برخی از گلزار شهدا را هم ندارند چه برسد به ترمیم فرهنگ و اقتصاد

نماینده انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با اشاره به عدم پاسخگویی مدیران در خصوص موضوعاتی از جمله آب، بیکاری، تعطیلی کارخانجات، پروژه‌های نیمه تمام و …، خاطرنشان کرد: آقای استاندار اگر می‌خواهید به عمق فاجعه مدیریتی در چهارمحال و بختیاری پی ببرید، فارغ از پرداختن به مسائلی مانند اقتصاد، فرهنگ و ورزش سری به گلزارهای شهدا بزنید.

وی ادامه داد: مدیرانی که توانایی مدیریت یک گلزار شهدا را ندارند، چگونه می‌خواهند از حیثیت دولت تدبیر و امید در صفوف توزیع کالا مخدوش شد دفاع کنند؛ آقای استاندار بفرمایید ملاک انتخاب شما در مدیرانی که می‌خواهند سکان‌داری چهارمحال و بختیاری را به دست بگیرند چه بوده است؟

دخالت برخی نمایندگان در انتصاب‌های اداری از آبدارچی گرفته تا مدیرکل

آلتونه با انتقاد از دخالت نمایندگان در عزل و نصب‌ها، گفت: امروز از آبدارچی تا معاون و مدیرکل با دخالت مستقیم برخی از نمایندگان انتخاب می‌شود، حال این سؤال پیش می‌آید که نقش استاندار در این عزل و نصب‌ها چیست؟

نماینده انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در ادامه خواستار رسیدگی به وضعیت آب چهارمحال و بختیاری و جلوگیری از دادن فرصت به ضدانقلاب جهت ماهی‌گیری از وضعیت موجود آب شرب در برخی از شهرهای استان شد.

وی با اشاره به وضعیت اسفناک فرهنگ در چهارمحال و بختیاری گفت: ما دیگر هیچ انتظاری از اداره‌کل فرهنگ و ارشاد این استان برای ترویج فرهنگ حجاب، دین، ترویج ارزش انقلابی و سبک زندگی اسلامی نداریم، همین که خود متولی برگزاری برنامه‌های رقص و فرهنگ غربی نباشند برای ما کافی است.

آلتونه در پایان خطاب به دستگاه‌های امنیتی و قضایی، خاطرنشان کرد: همان طور که امام جمعه شهرکرد هم اخیرا چند بار تذکر دارند فساد  در بین برخی از مدیران استانی قابل کتمان نیست؛ تقاضا داریم با تعدادی از مدیران فاسد برخود انقلابی کنید که تا همانگونه که رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب فرمودند مشروعیت نظام به واسطه فساد مخدوش نشود.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=11950

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.