• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
12
فرمانده نیروی هوایی در ویژه برنامه قاسمیون:

دانشجویان در نوک پیکان تحقق بیانیه گام دوم هستند

  • کد خبر : 14990
  • 25 اسفند 1400 - 0:50
دانشجویان در نوک پیکان تحقق بیانیه گام دوم هستند
فرمانده نیروی هوایی ارتش در ویژه برنامه قاسمیون: شما دانشجویان در نوک پیکان تحقق بیانیه گام دوم هستید و نباید هیچ گاه این جایگاه را ترک کنید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دانشجویان مستقل، امیر حمید واحدی، فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در اردو جهاد اکبر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در رابطه با مجاهدت و نقش نیروی هوایی در جنگ تحمیلی گفت: نیروی هوایی دوساعت بعد از شروع جنگ تحمیلی به رویارویی و مقابله با رژیم بعث عراق پرداخت.


وی افزود: اخیرا دو تن از خلبانان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با مجاهدت و ایثار خودشان جانشان را نثار مردم ایران کردند.همواره نیروی هوایی سپر جان و مال مردم است و در دفاع از کشور در خط مقدم است. همچنین با اشاره به اهمیت جایگاه دانشجویان در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گفت: شما دانشجویان در نوک پیکان تحقق بیانیه گام دوم هستید و نباید هیچ گاه این جایگاه را ترک کنید.

شهید بود که شهید شد

کنعانی، همسر شهید فلاحی در اردو جهاد اکبر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در رابطه با سیره همسرش گفت: او همواره به خلبان بودن خود افتخار می‌کرد و همواره از شغل خود با احترام یاد می‌کرد.
وی افزود: همسرم قبل از شهادت همانند شهدا رفتار می‌کرد و سعی می‌کرد که همواره سیره شهدا را در زندگی خودش به اجرا در آورد.
همسر شهید فلاحی، ضمن اشاره به شخصیت والای او عنوان کرد: من و خانواده ام به تصمیمش افتخار می‌کنیم که توانسته در کسری از ثانیه  تصمیمی بگیرد که توانسته جان چندین نفر را نجات دهد.
وی بیان کرد: حتما شهید فلاحی در لحظه ای که این تصمیم را می‌گرفت به فرزندش فکر کرده اما نخواسته که فرزند کس دیگری داغ از دست دادن پدرش را بچشد.
همسر شهید، ضمن اشاره به فداکاری ارتشیان در برابر جان مردم گفت: تک به تک ارتشیان اگر در شرایط همسر من قرار بگیرند همین کار را خواهند کرد و این مصداق دقیق جمله ارتش فدای ملت است.

 


خلیلی همسر شهید حنیفه زاد در اردو جهاد اکبر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در رابطه با سیره همسرش گفت: او در نماز اول وقت و حق الناس بسیار حساس بود و همواره به نماز اول وقت اهتمام داشت.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=14990

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.