• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
13

۱۳ آبان روز به اهتزاز در آمدن پرچم استکبار ستیزی در ایران است

  • کد خبر : 881
  • 12 آبان 1394 - 23:00
۱۳ آبان روز به اهتزاز در آمدن پرچم استکبار ستیزی در ایران است

وی با اشاره به علل شکل‌گیری تسخیر سفارت آمریکا اظهار داشت: حمایت‌های آمریکا از شاه، کودتای ۲۸ مرداد، حمایت از صدام در جنگ تحمیلی و موارد بسیار دیگر نشان می‌دهد سیاهه جنایات آمریکا علیه ملت ایران قابل فراموش کردن نیست. دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل با بیان اینکه استکبار یک واقعیت ملموس و عینی […]

وی با اشاره به علل شکل‌گیری تسخیر سفارت آمریکا اظهار داشت: حمایت‌های آمریکا از شاه، کودتای ۲۸ مرداد، حمایت از صدام در جنگ تحمیلی و موارد بسیار دیگر نشان می‌دهد سیاهه جنایات آمریکا علیه ملت ایران قابل فراموش کردن نیست.

دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل با بیان اینکه استکبار یک واقعیت ملموس و عینی است نه یک آرمان و تخیل، گفت: اگر ما می‌خواهیم پیشرفت کنیم و راحت زندگی کنیم باید علیه استکبار قیام کنیم. با نابودی استکبار است که می‌توانیم روی آرامش را ببینیم.

احمدی ادامه داد:‌ اگر دولتی نسبت به مردم خودش رفتار ظالمانه‌ای داشته باشد این هم به نوعی استکبار است و باید تلاش کرد چنین استکباری نیز از بین برود. اگر کسی بخواهد آزادی ما را زیر سؤال ببرد بدین معناست که می‌خواهد ما را تحت سلطه خود قرار دهد و استکبار نیز در صدد همین هدف است. پس اگر ما استقلال‌خواه هستیم باید با استکبار مبارزه کنیم.

وی با بیان اینکه برخی معتقدند به خاطر قدرت و پیشرفت استکبار باید با آن ارتباط داشته باشیم، گفت: اینان معتقدند ما نمی‌توانیم روی پای خود بایستیم و به اهداف‌مان نائل آییم. این افراد تنها راه پیشرفت را کنار آمدن با استکبار می‌داند.

دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل خاطرنشان کرد: نهایت تصوری که اینان از پیشرفت دارند این است که ما یک کشور پیرامونی و مصرف‌کننده مانند برخی کشورهای حاشیه خلیج فارسی باشیم. آنهم تنها مصرف‌کننده که هیچ اختیاری از خود ندارد.

احمدی در ادامه سخنان خود با اشاره به برنامه دشمن برای نفوذ در کشور گفت: این را باید بدانیم که نفوذ در یک بستری به وجود می‌اید. یکی از بسترهای آن نوع تفکر مسئولین است. وقتی مسئولی می‌گوید ما باید مدیر از خارج وارد کنیم بستری برای نفوذ به کشور ایجاد می‌کنیم.

وی ادامه داد: اینکه مسئولی بر این تفکر باشد که با برداشته شدن تحریم‌ها اقدام به واردات کالاهای مصرفی کنند، زمینه را برای نفوذ اقتصادی دشمن باز کرده است.

دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل خاطرنشان کرد: تمام تلاش دولت در ۲ سال گذشته این بود تحریم‌هایی که مشکلاتی را برای کشور به وجود آورده است، بردارد. اگر قرار است با برجام کالاهای مصرفی وارد شود چه نیازی به برداشتن تحریم‌ها بود.

احمدی با بیان اینکه عدم اعتقاد به وجود دشمن بستر نفوذ را شکل می‌دهد، گفت: باید باور داشته باشیم که دشمن وجود دارد و به دنبال نفوذ در کشور است که مصداق امروز این دشمن آمریکاست که می‌خواهد با نفوذ به کشور ما استحاله ماهیت نظام جمهوری اسلامی را رقم بزند.

وی با بیان اینکه اگر مسئولین ما اعتقادی به وجود دشمن نداشته باشند، نفوذ به راحتی شکل می‌گیرد، گفت: اینکه تلاشی از طرف برخی مسئولین برای جلوگیری از نفوذ صورت نمی‌گیرد، نگران‌کننده است. آمریکا ما را تهدید به حمله نظامی می‌کند اما برخی از مسئولین ما با ادبیات کودکانه پاسخ این تهدیدات را می‌دهند.

دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل با تاکید بر اینکه شعار مرگ بر آمریکا یا شعار استکبارستیزی از عمق وجود مردم سرچشمه گرفته است،‌گفت: مردم ما با علم به جنایات آمریکا علیه ایران شعار مرگ بر آمریکا را سر می‌دهند و از بن دندان به این شعار اعتقاد دارند.

احمدی تصریح کرد: منظور ما از شعار مرگ بر آمریکا هیأت حاکمه در این کشور است که با روحیه استکباری خود جنایات مختلفی را علیه ملت ما انجام داده است. اینکه برخی‌ها بخواهند شعار مرگ بر آمریکا را دعوای دو ملت قلمداد کنند اشتباه است.

این فعال دانشجویی در پایان گفت: مبارزه ما با استکباری است که علیه مردم جهان دست به جنایت می‌زنند و برای منافعش دست به هر کاری می‌زند اما این را باید بگویم که امسال نیز محکم‌تر از قبل شعار مرگ بر آمریکا را سر خواهیم داد به امید روزی که این شعار محقق شود.

 

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=881

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.