• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
12

کسی که زمانی در کوچه‌های روستایشان قدم می‌زد حق ندارد به روستائیان توهین کند/هاشمی می‌خواهد مسیر خود را از انقلاب جدا کند

  • کد خبر : 360
  • 16 مرداد 1394 - 10:00
کسی که زمانی در کوچه‌های روستایشان قدم می‌زد حق ندارد به روستائیان توهین کند/هاشمی می‌خواهد مسیر خود را از انقلاب جدا کند

بهروز کلاته عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با اشاره به سخن منتشر شده از رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام که در آن اظهار شده‌ «بعضی‌ها هم اصلاً آن موقع‌ها نبودند و در کوچه‌های روستاهایشان می‌گشتند، ولی الآن آمده‌اند و انقلابی شده‌اند» گفت: متاسفانه در […]

بهروز کلاته عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با اشاره به سخن منتشر شده از رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام که در آن اظهار شده‌ «بعضی‌ها هم اصلاً آن موقع‌ها نبودند و در کوچه‌های روستاهایشان می‌گشتند، ولی الآن آمده‌اند و انقلابی شده‌اند» گفت: متاسفانه در حالی شاهد این صحبت‌ها از طرف آقای هاشمی هستیم که اصلی‌ترین پشتوانه نظام در حال حاضر وحدت بین مردم است.
وی افزود: آقای هاشمی در حالی دارد به آرمان‌های انقلاب که حمایت از کوخ‌نشینان بوده است، پشت می‌کند که افتخار انقلاب به این است که مسئولان آن از جنس مردم بودند. مگر نه اینکه آقای هاشمی هم زمانی در کوچه‌های روستایشان قدم می‌زد، کسی که زمانی در کوچه‌های روستایشان قدم می‌زد حق ندارد به روستائیان توهین کند.
کلاته ادامه داد: به نظر می‌رسد آقای هاشمی قصد دارد در نقش یک منجی برای جامعه ظاهر شود یک منجی که می‌خواهد همه مشکلات را حل کند، در حالی که مسئول خیلی از کمی‌ها و کاستی‌ها در کشور خود آقای هاشمی است زیرا در گذشته مسئولیت‌های بسیار مهمی را به عهده داشته و امروز هم مسئولیت دارد. آقای هاشمی چرا آن زمانی که رئیس دولت بود چنین حرف‌هایی نمی‌زد؟
این فعال دانشجویی تاکید کرد: اینگونه برخوردها و اظهارات که این روزها از آقای هاشمی شاهد هستیم یک نشانه بیشتر ندارد وی می‌خواهد مسیر خود را از انقلاب جدا کرده و یک نظام موازی را در کنار نظام جمهوری اسلامی ایجاد کند.

کلاته تصریح کرد: متاسفانه آقای هاشمی بارها خلاف مواضع جمهوری اسلامی موضع گرفته است. مثل رابطه با آمریکا و سکوت در برابر ظلم اسرائیل و از این دست مسائل که در گذشته از وی دیده نمی‌شد ولی این روزها به راحتی قابل مشاهده است.
عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در خاتمه گفت: به نظرم هاشمی دارد در مسیری که از قبل از انقلاب پیموده‌ تجدید نظر می‌کند که این خیلی برای وی بد است. بالاخره آقای هاشمی شخصیتی است که امروز مسئولیت مهمی دارد پس باید در روشی که برگزیده بیشتر تامل کند زیرا نیاز است مسئولان در اظهارات خود تامل بیشتری داشته باشند.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=360

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. هجمه علیه حضرت ایت الله هاشمی واجازه جسارت به این مبارز نستوه از اهداف دشمنان انقلاب است چون انقلاب ما ارزشی سنگین دارد به بهای معنوی خون شهدا چقدر زشت است بعضی افراد بسادگی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام را هتک حرمت میکنند اگه واقعا مدافع انقلاب واسلام هستید باید گفتاروکردارتان مطابق با موازین شرعی واصول اخلاقی ائمه معصوم علیهم السلام باشد شکی نیست کسانی که به طور ظاهر ویا پنهان بیت المال مسلمین را به نفع شخصی ویا به نفع گروه خاص خود غارت میکنند این ها به خون شهدا خیانت میکنند ودشمنان انقلاب واسلام همین افراد هستند حالا هرکسی ویا از هر حزبی که میخواهد باشد وقوه قضاییه هم باید وظیفه اش را در کشف جرم وتعقیب مجرمین تااجرای حکم انجام بدهد ما برای استقرار قسط وتشکیل حکومت اسلامی انقلاب کردیم انقلاب مختص جناحی خاص نیست بلکه حزب فقط حزب الله و و در نظام اسلام تبعیض ناروا وبرخورد مغرضانه واهانت به دیگران ضدارزش تلقی میشود مااگر مدافع اسلام وخواهان توسعه عدالت هستیم نسبت به محاکمه ومجازات همه مفسدین جرایم اقتصادی حساس باشیم نه اینکه تبعیض قائل بشیم ایا اگر ١٧٠ نفری که بعنوان کاندیدویا نماینده مجلس یک میلیارد وپانصد میلیون تومان متعلق به اقای ابدالی را توسط اقای رحیمی بطور نامشروع دریافت کرده اند از محاکمه ومجازات بنابرتوصیه رییس مجلس درامان باشند دیگه مسئله تمام خیر ثبت وضبط اعمال وحساب خداوند دقیق دقیق است پس یادمان باشد دین اسلام جهانشمول است واحکام نورانی الهی در قران کریم تکلیف ما مسلمین را روشن نموده است

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.