• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
11

چرا دولت به افغانستان و پاکستان تسلیت نمی‌گوید؟

  • کد خبر : 811
  • 08 آبان 1394 - 13:53
چرا دولت به افغانستان و پاکستان تسلیت نمی‌گوید؟

‬‎میکائیل دیانی، قائم مقام دبیرتشکیلات اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل سراسرکشور در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به حادثه اخیر افغانستان و پاکستان گفت: ‫ما امروز متاسفانه باید با چراغ به دنبال سیاستهای امام در مواجهه با کشورهای مظلوم ذدر بین رفتارهای دولت مردان بگردیم. ‬‎ وی تصریح کرد: ‫مگر امام اصل تاکیدشان با […]

‬‎میکائیل دیانی، قائم مقام دبیرتشکیلات اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل سراسرکشور در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به حادثه اخیر افغانستان و پاکستان گفت: ‫ما امروز متاسفانه باید با چراغ به دنبال سیاستهای امام در مواجهه با کشورهای مظلوم ذدر بین رفتارهای دولت مردان بگردیم.

‬‎
وی تصریح کرد: ‫مگر امام اصل تاکیدشان با کشورهای محروم و مستضعف و کشورهای اسلامی نبود؟ پس چرا دولت این کشورها را فراموش کرده است؟‬‎ ‫دولت جمهوری اسلامی در مورد حادثه اخیر ترکیه به دولت ترکیه که خودش همدست داعش و از عوامل کشتار مسلمانان است تسلیت می‌گوید اما در مورد فاجعه اخیر افغانستان و پاکستان ساکت نشسته است.

‬‎
قائم مقام دبیرتشکیلات اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل سراسرکشور با بیان اینکه ‫مگر همین افغانستانی‌ها نیستند که امروز خط مقدم مدافعان حرم حضرت زینب هستند؟،اظهار داشت: ‫متاسفانه مسیر غلط دولت در دیپلماسی که منجر به توهین های سعودی‌ها در فاجعه منا به ملت ایران شد هنوز اصلاح نشده است و آنجایی که دولت جمهوری اسلامی به عنوان مرکز ثقل کشورهای اسلامی و انقلابی باید حرکت نماید از جا تکان نمی‌خورد.

‬‎
وی در پایان خاطر نشان کرد: ‫آقایان دولتی بدانند اگر چه به آمریکایی ها قول دادید که بعد از توافق هر حرفی نزنید و هر کاری نکنند ولی باور کنند یک تسلیت گفتن به مصیبت کشور همسایه مان آمریکایی ها را ناراحت نمی کند!‬‎ ‫تا کی قرار است با این دیپلماسی منفعلانه هم وضعیت اقتصادی‌مان به سمت بحران پیش برود و هم عزت ملی و غیرت دینی مان لکه دار شود؟ و هیچ توسعه و پیشرفتی هم در کار نباشد؟‬‎ چرا از سمت دولت کسی به افغانستان و پاکستان تسلیت نمی گوید؟‬ ‫آیا از همدردی با کشورهای اسلامی آمریکا ناراحت می شود؛ که شما هیچ نمی گویید؟‬

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=811

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.