• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
1
به همت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سمنان برگزار شد:

پایان هشتمین دوره اردو آموزشی تشکیلاتی پیامبر اعظم(ص)+ گزارش تصویری

  • کد خبر : 9128
  • 13 اسفند 1396 - 0:22
پایان هشتمین دوره اردو آموزشی تشکیلاتی پیامبر اعظم(ص)+ گزارش تصویری

(اگر اعلم علما هم که باشید و زمانتان را نشناسید و ندانید ترفند های استکبار و نیز مشکلات جامعه چیست،نمی توانید برای جامعه اسلامی تان مفید واقع شوید) مقام معظم رهبری. امروزه بصیرت و درک سیاسی، یکی از ویژگی های رکنی و اساسی هر دانشجوی انقلابی است. حال حلقه مفقوده تشکل های اسلامی یعنی بحث […]

(اگر اعلم علما هم که باشید و زمانتان را نشناسید و ندانید ترفند های استکبار و نیز مشکلات جامعه چیست،نمی توانید برای جامعه اسلامی تان مفید واقع شوید)
مقام معظم رهبری.

امروزه بصیرت و درک سیاسی، یکی از ویژگی های رکنی و اساسی هر دانشجوی انقلابی است.

حال حلقه مفقوده تشکل های اسلامی یعنی بحث آموزش و تربیت نیروی متعهد و ارزشی برای پاسداری از آرمان های انقلاب اسلامی، که به نوعی زیر مجموعه واحد عقیدتی سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان به حساب می آید.
از این رو به جهت ارتقای سطح بینش و تحلیل سیاسی دانشجویان، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سمنان اقدام به برگزاری هشتمین دوره اردوی آموزشی تشکیلاتی پیامبر اعظم (ص) با شعار انقلابی گری از خون سرخ تا پرچم سبز در تاریخ چهارشنبه ۹ اسفندالی جمعه ۱۱ اسفند ٩۶ با شرکت بیش از ۷۰نفر از دانشجویان و حضور اساتیدی همچون آقایان حاج آقا دخانیان،سیدمحمد ساجد،حجت الاسلام والمسلمین بارانی،پیام مرادی،مهدی شیرازی،محمد رضا کردلو،رضا مشتاقی،محسن تاجیکنژاد و حسین شهنی از اعضا و دبیران سابق انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سمنان و اتحادیه انجمن های اسلامی مستقل در دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی مهدیشهر برگزار گردید.
لازم به ذکر است در پایان اردو آزمونی از مباحث ارائه شده در طول اردو و همچنین جزوه اردو گرفته شد و به نفرات برتر جوایزی اهدا گردید.
در ادامه تصاویری از اردو را مشاهده می کنیم:

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=9128

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.