• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
1

پاسخ جمهوری اسلامی به اقدامات خصمانه سران استکبار کابوسی مرگبار خواهد بود

  • کد خبر : 2692
  • 22 اسفند 1394 - 13:34
پاسخ جمهوری اسلامی به اقدامات خصمانه سران استکبار کابوسی مرگبار خواهد بود

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،دانشجویان دانشگاه تفرش در پی اقدامات مستکبرانه رژیم آل سعود بیانیه ای صادر کردند که به شرح زیر است:   بسمه تعالی بیانیه دانشجویان دانشگاه تفرش در پی اقدامات مستکبرانه رژیم آل سعود سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ(۲۲۷/الشعراء) و آنان که ظلم و ستم کردند به زودی خواهند دانست […]

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،دانشجویان دانشگاه تفرش در پی اقدامات مستکبرانه رژیم آل سعود بیانیه ای صادر کردند که به شرح زیر است:

 

بسمه تعالی
بیانیه دانشجویان دانشگاه تفرش در پی اقدامات مستکبرانه رژیم آل سعود
سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ(۲۲۷/الشعراء)
و آنان که ظلم و ستم کردند به زودی خواهند دانست که به چه کیفرگاهی باز می گردند.
امام خمینی (ره) : اسلام منطق دارد، منطق اسلام ترور را باطل می کند. لکن با ترور شخصیت های بزرگ ما، اسلام ما تایید می شود.
به راستی تاریخ تکرار میشود. صحنه روزگار، هرروز شاهد تکرار عاشورایی دیگر است. چشمان تاریخ هرروز از بی حرمتی ها و تعرض ها به پیامبران و ائمه و پیشوایان دینی رو به سیاهی میل می کند. در کمال تاسف با خبر شده ایم روحانی مجاهد و رهبر بصیر شیعیان عربستان،حضرت آیت الله شیخ باقرالنمر(رحمت الله علیه) به دست حکام پروار و سفاک و نوکران بی جیره و مواجب استکبار و صهیون، به مقام والای شهادت نائل آمدند.
ما دانشجویان آزاده و انقلابی ضمن محکوم کردن اقدامات وحشی مأبانه این سگان سعودی وهابی، بیان نکات ذیل را ضروری میدانیم:
۱)  مواضع آل سقوط به کرات با اقدامات خبیثانه ای همچون ترویج تروریسم بین المللی، حمله به مردم مظلوم یمن، فاجعه منا، حمایت از فجایع نیجریه و هزاران جنایات دیگر، اثبات کرده است که این غاصبین حرم الله بر آیین جاهلی نیاکان خود مهر تایید زده و روند زوال خود را تسریع می بخشند و فریاد برمیداریم که {ما از آل سعود نخواهیم گذشت و داغ و حسرت حلاوت این جنایت بزرگ را بر دلشان خواهیم گذاشت و با برپایی جشن پیروزی حق بر جنود کفر و نفاق و آزادی کعبه از دست نا اهلان و نامحرمان به مسجد الحرام وارد خواهیم شد}*
۲)  به برادران و خواهران مسلمانمان در عربستان -به رهبری آیت الله شیخ باقرالنمر(ره) -که سالهاست با الهام گرفتن از انقلاب اسلامی و امام روح الله (ره) ، پیوندی ناگسستنی با خون سیدالشهداء (ع) بسته اند، مژده می دهیم این رژیم مستکبر و مستبد، برخورد سخت و خشن درخت بیداری اسلامی را خواهد چشید.
۳)  دولت جمهوری اسلامی ایران و خصوصا دستگاه دیپلماسی آن، برخلاف مواضع منفعلانه گذشته در قبال خباثت های ایادی سفاک آمریکا ، موضعی عزتمندانه و انقلابی اتخاذ نماید.
۴)  استکبار جهانی، آمریکای خونخوار و صهیون و آل سفیان که دست آلوده به خونشان در پس این ماجرا ظاهر شده است را منشاء ظلم در عالم میدانیم و تکرار میکنیم اگر دست از حمایت ها و اقدامات خصمانه خود بر ندارند پاسخ جمهوری اسلامی کابوسی مرگبار خواهد بود.
۵)   درپایان، ما دانشجویان جان بر کف دانشگاه تفرش، ضمن تسلیت این واقعه ی غم بار به امام عصر (ارواحنا فداه) ، رهبرمعظم انقلاب حضرت امام  خامنه ای (حفظه الله تعالی ) ، سایر مراجع عظام تقلید و شیعیان و آزادگان جهان، از مردم مسلمان و انقلابی ایران جهت تجمع دربرابر سفارت عربستان سعودی دعوت می نماید.
والسلام علیکم و رحمه االله.
۱۲/۱۰/۹۴

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تفرش

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=2692

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.