• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
19
بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اردبیل:

وزارت امور خارجه از مسلمانان مظلوم کشمیر حمایت کند

  • کد خبر : 12134
  • 18 مرداد 1398 - 16:57
وزارت امور خارجه از مسلمانان مظلوم کشمیر حمایت کند

در آغاز متن بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل آمده است: اسْتِکْبَارًا فِی الْأَرْضِ وَمَکْرَ السَّیِّئِ ۚ وَلَا یَحِیقُ الْمَکْرُ السَّیِّئُ إِلَّا بِأَهْلِهِ ۚ فَهَلْ یَنْظُرُونَ إِلَّا سُنَّتَ الْأَوَّلِینَ ۚ فَلَنْ تَجِدَ لِسُنَّتِ اللَّهِ تَبْدِیلًا ۖ وَلَنْ تَجِدَ لِسُنَّتِ اللَّهِ تَحْوِیلًا. در ادامه این بیانیه ذکر شده: صدای ناله‌های مظلومانه زنان و […]

در آغاز متن بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل آمده است: اسْتِکْبَارًا فِی الْأَرْضِ وَمَکْرَ السَّیِّئِ ۚ وَلَا یَحِیقُ الْمَکْرُ السَّیِّئُ إِلَّا بِأَهْلِهِ ۚ فَهَلْ یَنْظُرُونَ إِلَّا سُنَّتَ الْأَوَّلِینَ ۚ فَلَنْ تَجِدَ لِسُنَّتِ اللَّهِ تَبْدِیلًا ۖ وَلَنْ تَجِدَ لِسُنَّتِ اللَّهِ تَحْوِیلًا.

در ادامه این بیانیه ذکر شده: صدای ناله‌های مظلومانه زنان و کودکان کشمیر به گوش می‌رسد و قلوب مسلمین جهان از نوای مظلومیت مردم مسلمان کشمیر به درد می‌آید. دولت ظالم هند خود را ابزار دست استکبار و صهیونیسم کرده؛ کربلایی دیگر با چهره مظلوم پیش روی جهانیان است و سکوت مدعیان حقوق بشر که ذات پلید مستکبران را بیش از پیش رسوا می‌کند. چگونه مسلمانی می‌تواند سکوت کند در حالی که برادران و خواهرانش در گوشه‌ای از این کره خاکی مورد ظلم و ستم قرار دارند، کشته شده و حق‌شان پایمال می‌شود؛ اما ناله‌های مظلومانه آنها به جایی نمی‌رسد.

در بخش پایانی بیانیه آمده است: به یقین نزدیک است روزی که کاخ‌های ستم را ناله مظلومان با خاک یکسان سازد؛ دولتی ظالم که ابزار دست استکبار شده و بر زن و کودک ستم می‌کند امروز با غرور می‌تازد و قطعاً زمین‌گیر خواهد شد به اراده خدا؛ ملت مسلمان ایران و دانشجویان انقلابی قطعاً نمی‌توانند نسبت به این جنایت علیه مظلومان کشمیر بی‌تفاوت باشند و به شدت این اقدام ظالمانه جانیان مستکبر را محکوم می‌کنند. از وزارت امور خارجه درخواست داریم نسبت به این جنایت بی‌تفاوت نباشد و حداکثر تلاش خود را در جهت حمایت از این مسلمانان بی‌پناه مظلوم به کاربندند.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=12134

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.